Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Står mellom GTA IV eller Gears Of War 2, men min stemme går til GTA IV Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 1. Braid. Jeg har ikke spilt mange spill de siste årene som har gitt meg den følelsen som jeg fikk av Braid. Geniale gåter som ikke er så vanskelige at de blir frusterende, herlig bruk av tidsreising og en koselig grafikkstil gjør spillet til en av mine favoritter denne generasjonen. 1200 points er ingenting! Kjøp det! 2. Saints Row 2. Sandboxspillet med stor s. Co-op og alle mulighetene trekker opp karakteren betraktelig. 3. GTA4. Flott grafikk og spennende historie. Jeg har ikke prøvd RB2, Gears 2 eller Fable 2. De får vente til neste år. Jeg har innført full kjøpestopp pga at jeg har spill fra 07(!) som jeg nesten ikke har rørt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) GTA4 var uten tvil et høydepunkt. Det hadde alt jeg trengte, men manglet kanskje det lille ekstra. Men det er et spill jeg fortsatt finner frem ofte, for å kose meg litt med multiplayer. Gears of War 2 kommer på en sterk andreplass. Rett og slett et herlig spill. Også har vi jo Fifa08, men dette spillet har bare blitt en selvfølge etterhvert. Men synes det fortjener cred, siden det må være det spillet jeg har spilt mest i år. Edit: Mente jo Fifa09 så klart. Endret 12. desember 2008 av Armageddon Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Står mellom GTA IV eller Gears Of War 2, men min stemme går til GTA IV Shame on you, KaiN! For meg så var egentlig GTA IV er "gedigen" skuffelse. Har enda ikke rundet det, og det sier vel litt... For meg så blir det nok Gears of War 2 Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Grand theft auto IV Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ekstreeeeemt likt mellom Gears of War 2 og Lost Odyssey. Siden de er så forskjellige synes jeg det er greit å nevne begge. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Gears of War 2. Strålende gameplay, bra historie, genial action og en super online-del. Forresten burde trådstarter be om en begrunnelse, hvis ikke blir tråden stengt. er det grei begrunnelse på trådstarten nå drugis? Endret 12. desember 2008 av Imbakenneth Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Fifa 09: God graffik og meir flyt i spelet enn tidlegare fifa. Og Be A Pro mode GTA IV: God graffik, utruleg bra historie, plus mykje meir. Ellers så har eg Bad Company som ein av favorittane Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Fallout 3 (spiller fremdeles, aldeles nydelig!), Lost Odyssey, Fable 2 og GTA IV. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lost Odyssey, fantastisk spill. Fable 2 Gears Of War <3 Er vell de 3 spillene som er de `beste` men mange andre finfine spill og. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Left 4 Dead Golden Axe Beast Rider Gears 2 Legendary Fracture I den rekkefølgen Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Mirror's Edge, Fifa09 og GRID Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det står mellom Blue Dragon og Lost Odyssey, klarer ikke å velge. To fantastiske spill Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Veldig vanskelig. Mest play time: Skate (60+timer) Best gameplay: Skate (flick it<33) Beste historie Grand Theft Auto Beste online: Gears of war 2 Beste nå for tiden:Gears of war 2 Best av alt: Skate, men gears 2 er veldig nærme. edit: leif Endret 12. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Fable II. Kjempespill.. Annbefales Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Fallout 3 garantert. Ganske tåpelig at det er så få som spiller dette, fordi dette er faktisk det beste multikonsoll-spillet i år. Gears 2 og GTA IV på en delt annenplass. Gears 2 var konge, men jeg følte online delen er blitt litt for mye host-advantage og sånt(har ikke spilt det på en måned ca. så vet ikke hva som endret nå). GTA IV var bra, men det var noe som var med spillet som gjorde at jeg ikke tilbrang så mange timer med det som forgjengerne, alikevel å si dette var et dårlig spill er som å si at du vet skit om skit. Fable 2 må jeg si var langt ifra årets beste. Ikke årets RPG, selv Fallout 3 og Lost Odessey er milevis foran. Fable 2 var en forbedring ifra orginalen, men spillet var så og si litt irriterende. Må starte med ny karakter på Co-op og du kan ta unna alle archivemntene lett på en dag hvis du går inn for det. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) BloodSpiller says: 1 plass: dead space 2 plass: Gears of war 2 3: plass: Fallout 3/saints row 2 Endret 13. desember 2008 av neadii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå