landbruk Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 hei jeg lurer på om det finnes noen måte og stille inn htc S710, jeg tenkt kanskje instillinger. jeg har ikke muligheten til å laste fra pcen. nedlastning må foregå på mobilen. kan noen meg noen råd, tisp, linker. Lenke til kommentar
landbruk Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 hei jeg lurer på om det finnes noen måte og stille inn htc S710, jeg tenkt kanskje instillinger.jeg har ikke muligheten til å laste fra pcen. nedlastning må foregå på mobilen. kan noen meg noen råd, tisp, linker. er det ingen som kan svare Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du vil altså ha en link til et program som du kan laste ned direkte på din HTC som endrer innstillingene slik at den blir raskere? Lykke til :-) Lenke til kommentar
landbruk Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Du vil altså ha en link til et program som du kan laste ned direkte på din HTC som endrer innstillingene slik at den blir raskere? Lykke til :-) jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå