MafiaHjelp Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er mange i min klass som har det nå og nå lurer jeg på om det er fullstendig gratis. http://www.djuice.no/tjenesterogbruk/meldinger/33699.o2 Der står det at det er helt gratis, men er usikker. Lenke til kommentar
Arlyn Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja, det er 100% gratis. Det er ingen månedsavgift på det, og du sender da altså gratis sms til Djuice. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har djuice zero med tjeneste djuice friends. Koster meg ingenting å ha djuice friends og sender helt gratis sms til andre djuice-kunder. Lenke til kommentar
MafiaHjelp Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Takk, tror jeg prøver det da Å stoler på dere ... Lenke til kommentar
MafiaHjelp Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Noen flere som ville si noe, så er det bare fint det... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg må få rettet opp i dette. Djuice Friends var et abonnement fra Telenor. Dere snakker om SMS-friends, som er en tilleggstjeneste. 2 vidt forskjellige ting Lenke til kommentar
MafiaHjelp Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Mitt poeng er om det er gratis og sende meldinger, men vet ikke om det er gratis å ring, så det hadde vært fint å vite Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 SMS Friends er en gratis tilleggstjeneste du får på alle djuice abb. også cash. den gjør at du sender gratis sms til alle som har djuice. tjenesten er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå