ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kommer ikke før, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hehe, skal man tro amerikanerene på Youtube, så er alt i hele verden fake. Tror ikke jeg har sett en eneste video der hvor ikke en eller annen brødgjøk roper "FAKE!!!1" Det tror jeg du har Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Håper ikke det kommer siste kvartalet:( det er jo 9-12 månter Tror vi heller bør håpe på at det kommer i siste kvartal. Alternativet er nok senere enn det og ikke tidligere, selv om undere har skjedd før Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Men er spillet ferdig laget, eller holder de på å lage det, eller fikser de småting på det? Endret 23. desember 2008 av Arhm Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 De er nok ikke ferdige, kan garantere at de fortsatt holder på å lage det. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hadde vært koselig hvis Naughty Dog hadde gitt det ut rundt oktober, sånn at vi kunne kjøpt det til £17.99 hos Play før jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå