Haansi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men da er vi jo ikke uenig da? Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 og jeg som hadde håpet at Elena og Sully skulle komme tilbake i 2ern...iallefall Elena men neida....Men gleder meg uansett til oppfølgeren:) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Nei, vi var aldri uenig. Men skjønner at du ikke likte at jeg prøvde å være morsom på din bekostning. Men uansett så var kanskje ikke ditt personangrep spesielt bedre. Litt morsom dette, siden det kommer fra samme utvikler. Dette er i fra Q&A om Jak & Daxter: Q) What percent of the PS2’s power are you using? A) People think of systems as glasses and ask: “how full is the glass”. Unfortunately, that isn’t how it works. Any developer who gives you a “percent of system used” answer is blowing smoke. The truth is that every developer uses 100% of the systems power on every game. Some just get more out of that 100% than others. And game after game, we ALL get more out of systems than we did on the previous title. Think of it this way. If the system is a glass, some developers pour in rocks till the glass overflows and then call it quits. They would claim that they use 100% of the systems space. And it is true that no more rocks fit. Some will even put in a rock too many and the game plays slow or runs funny. But there is still some space left for smarter developers. They pour pebbles into the cracks left by the rocks, and they get more into the glass. Then they call it 100% full. But some Developers will then pour in sand, to fill the cracks between the pebbles. They get even more out of the system, yet it is still just 100% full. Some developers go the extra distance, and they pour in water. Then the glass is truly full, right? Sure, but just for this title, because some of the rocks can be replaced with pebbles that do the same thing, if you work hard at it. And some of the pebbles can be made into sand. And some sand can be pressed to water. No developer ever gets a glass filled with only water, no developer has that much time, so no developer truly fills the glass. We just get more and more out of the 100%. Dette er vel fasiten på alle disse spørsmålene. Endret 11. desember 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Nei, det var det ikke, og det beklager jeg Haha, artig det siste du posta ja. De motsier jo seg selv på det siste de sier om Uncharted 2. Hvertfall når de uttalte seg om Uncharted 1 i fjor. Endret 11. desember 2008 av Haansi Lenke til kommentar
Candey Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ler av diskusjonen. Uansett så gleder jeg meg vanvittig! Men hadde ikke gjort noe om et nytt Jak and Daxter spill kom ut. Savner virkelig denne serien, ett av de bedre spill seriene jeg noengang har spilt. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Syns også Jak $ Daxter var helt knall, men heller Uncharted for min del. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det sitatet var faktisk meget godt, og illustrerer sajen på ein fin måte Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har vi fått noen dato ennå? Kanskje litt optimistisk å satse på 09? Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kanskje vi er heldige å får det seint i 09? (desember)? håper på det:) Noen som vet hvor lenge ND har jobba med spillet? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Uncharted kom jo i Desember 2007, uten at det nødvendigvis betyr noe. Så er vel rundt Desember 2009 jeg ville tippet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 - The Sixaxis mechanics were ditched for such things as throwing grenades. Vil det si at vi ikke lenger vipper kontrolleren opp og ned for å forandre på lengden når vi kaster granater. Sånne ting var jo noe av det som gjorde gameplayet ekstra gøy. Elena og Sully må bli med, i hvert fall et lite glimt av dem. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 - The Sixaxis mechanics were ditched for such things as throwing grenades. Vil det si at vi ikke lenger vipper kontrolleren opp og ned for å forandre på lengden når vi kaster granater. Sånne ting var jo noe av det som gjorde gameplayet ekstra gøy. Ja, det vil si det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Like greit egentlig, tiltingen tilfører ikkje akkurat noe nevneverdig til gameplayet meiner eg då. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er i så fall skuffende og dumt. Sånne småting som kryddrer gameplayet hjelper og gleder mye. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Syns Sixaxis-funsjonen funket greit i Uncharted jeg. Ble litt innlevelse hver gang en granat skulle kastes =) Men vet ikke om jeg kommer til å savne den da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Herlige bilder Pervo. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 De bildene der så jo unektelig lekre ut! Sava, blir neste års høydepunkt på PS3. Så litt stilig ut å få beskyttelsesskjerm og kjente frysninger nedover ryggen da jeg så Nathan med revolver. Elsket den i U:DF. Naughty Dog vet hva de gjør, det er sikkert og visst. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 OOOOOOOOOOhhhhhhhhhhhhhh jeg blir kåt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Føler selv at Uncharted 2 begynner å dra seg mot en Q4 realase høsten 09. Kanskje blir det også en vår 2010, dette kommer ann på hvor mye vi får se, når vi først får se. Angående bruk av kraft i ps3 i uncharted: Drake's Fortune: Selv trodde jeg etter uncharted drakes fortune, at dette var det maksimale for ps3. Om naughty dog sier de har klart å bruke 100% av ps3s kraft i Uncharted 2, tviler jeg på at de har brukt mer en 60-70%. Tviler på at noen utviklere har lært å kjenne ps3en godt nok, til å utnytte dens fulle potensial allerede, da jeg mener det er for tidlig i prossen med å lære ps3ens krefter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå