Gå til innhold

Uncharted 2 *ny info*


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, vi var aldri uenig. Men skjønner at du ikke likte at jeg prøvde å være morsom på din bekostning. Men uansett så var kanskje ikke ditt personangrep spesielt bedre.

 

Litt morsom dette, siden det kommer fra samme utvikler. Dette er i fra Q&A om Jak & Daxter:

 

Q) What percent of the PS2’s power are you using?

A) People think of systems as glasses and ask: “how full is the glass”. Unfortunately, that isn’t how it works. Any developer who gives you a “percent of system used” answer is blowing smoke. The truth is that every developer uses 100% of the systems power on every game. Some just get more out of that 100% than others. And game after game, we ALL get more out of systems than we did on the previous title. Think of it this way. If the system is a glass, some developers pour in rocks till the glass overflows and then call it quits. They would claim that they use 100% of the systems space. And it is true that no more rocks fit. Some will even put in a rock too many and the game plays slow or runs funny. But there is still some space left for smarter developers. They pour pebbles into the cracks left by the rocks, and they get more into the glass. Then they call it 100% full. But some Developers will then pour in sand, to fill the cracks between the pebbles. They get even more out of the system, yet it is still just 100% full. Some developers go the extra distance, and they pour in water. Then the glass is truly full, right? Sure, but just for this title, because some of the rocks can be replaced with pebbles that do the same thing, if you work hard at it. And some of the pebbles can be made into sand. And some sand can be pressed to water. No developer ever gets a glass filled with only water, no developer has that much time, so no developer truly fills the glass. We just get more and more out of the 100%.

 

Dette er vel fasiten på alle disse spørsmålene.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
- The Sixaxis mechanics were ditched for such things as throwing grenades.

Vil det si at vi ikke lenger vipper kontrolleren opp og ned for å forandre på lengden når vi kaster granater. Sånne ting var jo noe av det som gjorde gameplayet ekstra gøy.

Elena og Sully må bli med, i hvert fall et lite glimt av dem.

Lenke til kommentar
- The Sixaxis mechanics were ditched for such things as throwing grenades.

Vil det si at vi ikke lenger vipper kontrolleren opp og ned for å forandre på lengden når vi kaster granater. Sånne ting var jo noe av det som gjorde gameplayet ekstra gøy.

Ja, det vil si det.

Lenke til kommentar

Føler selv at Uncharted 2 begynner å dra seg mot en Q4 realase høsten 09. Kanskje blir det også en vår 2010, dette kommer ann på hvor mye vi får se, når vi først får se.

 

Angående bruk av kraft i ps3 i uncharted: Drake's Fortune:

 

Selv trodde jeg etter uncharted drakes fortune, at dette var det maksimale for ps3.

Om naughty dog sier de har klart å bruke 100% av ps3s kraft i Uncharted 2, tviler jeg på at de har brukt mer en 60-70%.

 

Tviler på at noen utviklere har lært å kjenne ps3en godt nok, til å utnytte dens fulle potensial allerede, da jeg mener det er for tidlig i prossen med å lære ps3ens krefter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...