UrgeLoL Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Infoen er hentet fra ett spillblad. maddoggnick96 on Gamefaqs.com has posted some info from the new GI magazine: - The biggest thing in the article IMO is that there's a new girl named Chloe Frazer. GI asked about Elena and Sully's return but they had no comment. - The story is about looking for the ships that Marco Polo "lost" while returning home to Italy. - Melee combat is more dynamic now. - They mentioned they were using only 30% of the PS3's power with Drake's Fortune and are planning to use nearly 100% with Among Thieves. - A demo was shown to GI with Drake going through a city (I believe in Nepal), and he's stealthily taking out guards and escaping the city. - Nolan North returns to be Drake and Chloe Frazer is played by Claudia Black (Stargate SG-1, Fargate). - The Sixaxis mechanics were ditched for such things as throwing grenades. - One of the weapons revealed is a rocket launcher that Chloe uses (might only be for the cinematic). - There are no load screens. - The score is being composed by Greg Edmonson (same guy from the first one). - Weapons can be used in any stance (running, behind cover, hanging, climbing a wall, etc.). - You can now move while aiming behind cover. "In Uncharted 2, every character fully interacts with the dynamic geometry moving around them, and environments in the background are real parts of the game world" "If Drake's on top of a train, he's going to be shaking with the train as it moves around" "As he gets inside, his moveset is going to change, and he's going to be a lot more secure because the wind's not blowing." - The graphics look better than Uncharted 1. - Button sequence cinematics such as the final boss have changed so now Drake is now fully controllable in these parts...I think (This one's also hard to describe). - Climbing seems improved upon. You can climb lamp posts now among other new things. - If there is an enemy patrolling a rooftop you're climbing a wall to, you can pull him off the roof while hanging on the wall. Kilde er vel bare å begynne å glede seg, men det har jeg egentlig gjort siden jeg ble ferdig med uncharted. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 - They mentioned they were using only 30% of the PS3's power with Drake's Fortune and are planning to use nearly 100% with Among Thieves. Mmmmmm Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er visst sluppet 4 bilder (scans) allerede. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Gleder meg, skal spille gjennom enern i juleferien for å feire et år siden det jeg fikk det! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ikke jeg, rundet det 3-4 ganger nå, møkk lei spillet og vil aldri spille det igjen xD Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har runda det 2 ganger og er sulten på en runde til! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har spilt gjennom det to ganger, og venter med en tredjegang til oppfølgeren er rett rundt svingen. Mye som hørtes bra ut. Tror vi går lysere tider i møte som PS3-eiere =) Lenke til kommentar
shaker Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Gleder meg mer og mer Det første spillet er et av mine favorittspill. Endret 11. desember 2008 av shaker Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Synes ikke det er så positivt at de allerede bruker 100% av SPUene jeg. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nei! Ikke fjern Elena og Sully! De var jo liksom halve spillet Ellers hørtes dette bra ut forresten Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 100% høres for meg litt fint ut, men om noen har klart å tappe kraften av PS3, så ja vel Trudde det var snakk om at grafikken på Drake og oppfølgeren skulle være relativ like? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Synes ikke det er så positivt at de allerede bruker 100% av SPUene jeg. Engelsk forståelsen er på topp? - They mentioned they were using only 30% of the PS3's power with Drake's Fortune and are planning to use nearly 100% with Among Thieves. De nevnte at de bare brukte 30% av Ps3's krefter i Drake's Fortune og at de planlegger å bruke nesten 100% i Among Thieves. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Så du mener det ikke er noe å bekymre seg for at de NESTEN skal det altså? Hvis de brukte 30% i det første spillet, og regner met at de kan bruke 100% i det neste spillet, så skal de FAEN meg imponere meg før jeg mener at de ikke snakka bullshit i fjor. Spillet bygger vel på samme grafikkmotor også? Hvis de da skal benytte seg av tredobbelt så mye SPU-kraft som de gjorde i Drakes fortune, så bør vi jaggu se en kraftig forbedring fra noe som nesten så perfekt ut. Og nei, spar meg fra å rakke ned på engelskkunnskapene mine, da disse faktisk er på topp. Endret 11. desember 2008 av TSP Fjernet personangrep/brudd på retningslinje #1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Nei, for om vi ser tilbake i historien til f.eks. ps2 så ble det sagt x antall ganger over flere år at nå brukte dem all kraften til ps2 osv osv osv. Det er alltid noe å hente, uansett konsoll eller hw. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Redigerte innlegget mitt, kos deg. Lukter ekkel Sony-propaganda lang vei av uttalelsene til Naughty Dog, dessverre. Endret 11. desember 2008 av Haansi Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Rart å få noe ganske annerledes ut av teksten enn det som faktisk stod der Men om du skal bli sur så værsågod. Og ja, dette er vel det vanlige "vi bruker nesten all kraften i konsoll x for å drive spill x" propagandaen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Mener egentlig det blir heilt idiotisk å si "Vi bruker så og så mye av kraften i den og den konsollen" Egentlig gidder eg ikkje høre på slikt vås fra utviklere lenger. Er ein kar her inne som har eit sitat fra meg i siggen sin angående denne saken meiner eg Det UrgeLol presiserer understreker også poenget mitt. EDIT: Om Uncharted 2 hadde sett likt ut som nr.1 hadde det egentlig ikkje brydd meg så mye, da det ser forbannet godt ut i dag også. Endret 11. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fikk ikke noe annet ut av teksten enn det som står der. Jeg synes ikke det på noen måte er positivt at de mener de allerede ved dette spillet kan utnytte PS3 100%. Sier ikke at det er pålitelig, men synes det bare negativt hvis det har et snev av sannhet. Og ja, er nok bare betalt propaganda fra Sony. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Håper dem dropper det "monster" greiene. Passa ikke inn i det hele tatt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Hansii, tror du ikke de fleste utviklere som utvikler ekslusivt for ps3 planlegger å prøve å bruke nesten all kraft i ps3? Det er jo slikt de sier, hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå