NightKeeper Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 To timer til konsertstart i Kr.sand. Jeg. Gleder. Meg. Intenst. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som vet hvem som varmer opp i Drammen, eller om det er oppvarming i det hele tatt? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Slik jeg har forstått det så var det bare oppvarming på konserten i Oslo, resten spiller de alene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Dette spilte de i Kr.sand i går: Heir Apparent Ghost of Perdition Godhead's Lament The Leper Affinity Credence Hessian Peel Death Whispered a Lullaby The Night and the Silent Water The Lotus Eater Deliverance Kanonkonsert, merker det i nakken idag Publikum var ikke så aller verst heller, selv om jeg gjerne skulle hatt litt mer liv. Åkerfelt var i storform mellom sangene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Dette spilte de i Kr.sand i går: Heir Apparent Ghost of Perdition Godhead's Lament The Leper Affinity Credence Hessian Peel Death Whispered a Lullaby The Night and the Silent Water The Lotus Eater Deliverance Kanonkonsert, merker det i nakken idag Publikum var ikke så aller verst heller, selv om jeg gjerne skulle hatt litt mer liv. Åkerfelt var i storform mellom sangene. Den spillte de ikke i Bergen! Jaja, jeg storkoste meg på konserten uansett, kjenner det fremdeles litt i nakken. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Death Whispered a Lullaby da folks...det var "Closure" jo :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Death Whispered a Lullaby da folks...det var "Closure" jo :o Var Closure vi fikk servert i Bergen iaf. Begynte å lure på om det var forskjellsbehandlig her Edit: Yay! 666 innlegg! \m/ Endret 18. mars 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Da var jeg hjemme fra Drammenskonserten! Samme setlist, grisefulle/labert publikum, men gutta leverte en knall konsert! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Death Whispered a Lullaby da folks...det var "Closure" jo :o Har lest at de har spilt Death Whispered A Lullaby før denne mineturneen, men det kan godt hende at det var Closure. Jeg har ikke peiling, Damnation er den Opeth-skiva jeg hører minst på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå