Edmund Blackadder Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som har noen ledige billetter for konserten i Bergen på Verftet 14. mars? Noen som vet hvor jeg kan lete? Har sett på finn, but no... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som har tips til et rimelig sted å overnatte i kveld? Bør ligge i grei gangavstand fra Sentrum. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, da var konserten over. Jeg må si at det var den klart beste konserten jeg har vært på! (har nok mye å gjøre med at Opeth er favoritt-bandet mitt, men men) Setlisten var nesten perfekt. Ihsahn gjorde en utrolig god jobb. Masse bra kommentarer fra Åkerfeldt mellom sangene. Og en musikalsk ferdighet som overgikk selv mine forventninger. Gleder meg allerede til neste gang jeg får se dem Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Får vi Ghost of Perdition, dævver jeg! Har fått alle andre godbiter ved tidligere anledninger. Du døde med andre ord? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kom med setlista no, people! http://www.herlig.net/arkiv/2009/03/11/ope...a-rockefeller-2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Imo så kunne gjerne Ihsahn ha droppet å kommet for min del da.... Var ikke imponert i det hele tatt egentlig Tamt publikum men musikken veide rimelig opp for det. Glimrende og anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Får vi Ghost of Perdition, dævver jeg! Har fått alle andre godbiter ved tidligere anledninger. Du døde med andre ord? Gjorde visst ikke det, men det var ikke langt ifra. Perfekt konsert! Blir stas å se dem igjen til uka. Var så heldig å møte på kara senere på kvelden også. Hurra! Kom med setlista no, people! Her u go! Endret 11. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fy faen for en setlist. Misunner alle dere som var der (og kommer til å være der), spesielt dotten som møtte mestern selv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Når åpnet de, og når gikk de på scenen? Trenger å vite da jeg må time dette vs en fotballkamp som går i kveld Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Opna klokka åtte i går, dei kom vel på scena rundt halv ti trur eg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Okei. Samfundet åpner kl 22.00...står det på billetten. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ah, då kan eg tenke meg at dei går på rundt halv elleve. Er alltid litt tid før oppvarmingsbandet kjem på scena, så skal dei spele litt under ein time, og så litt venting på Opeth. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er ikke noe oppvarmingsband på samfundet, ihsahn spillte kun i oslo :/. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Håhå, gleder meg til i kveld ja! Blir awesome! Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Beste konserten jeg har vært på Lenke til kommentar
aemil Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fantastisk konsert! Fikk bli med en tur backstage og hilse på folka. Ville trodd de var kjipe og slitne etter konserten, men var veldig hyggelige og jordnære! Glemte selvfølgelig å ta bilde, så tror vel ingen på meg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fantastisk konsert! Fikk bli med en tur backstage og hilse på folka. Ville trodd de var kjipe og slitne etter konserten, men var veldig hyggelige og jordnære! Glemte selvfølgelig å ta bilde, så tror vel ingen på meg... Ikke når LueDotten klarte det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...iew=getlastpost Lenke til kommentar
aemil Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Balle! Men men, har tre venner og Carsten fra Rikskonsertene som vitner! Gleder meg forresten allerede til Drammen. Håper de skifter litt på setlisten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Håper de skifter litt på setlisten.Tviler på det mann..tviler sterkt..er vist den lista de har spilt en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå