michael691 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Arg! også 2 måneder før jeg blir 18! Dette må være værste som kunne skje meg. jaja, er sikker på at jeg får ivertfall sett dem én gang etter jeg er blitt 18 år. fake id Det er jo litt før man blir 18. så de merker ikke noe forskjell om du hadde bursdag på den dagen de spiller eller 2 måneder senere Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Arg! også 2 måneder før jeg blir 18!Dette må være værste som kunne skje meg. jaja, er sikker på at jeg får ivertfall sett dem én gang etter jeg er blitt 18 år. fake id Det er jo litt før man blir 18. så de merker ikke noe forskjell om du hadde bursdag på den dagen de spiller eller 2 måneder senere Du skal så vist ikke være for sikker på akkurat det der at "men det er jo bare noen mnd til så det går nok.." Når Rockefeller.no skriver følgende på sine sider så tror jeg nok de ER nøye på det: Aldersgrense Vi har 18 års aldersgrense på alle arrangementer, med mindre annet er oppgitt i program og annonser. Man MÅ være 18 år for å slippe inn på arrangementene. Vi har ingen verge-ordning, så det hjelper ikke å være i følge med personer over 18 år, selv om disse er foreldre eller foresatte. På våre arrangementer med 18 års aldersgrense er det legitimasjonsplikt. Gyldig legitimasjon er pass, førerkort, bankkort. Foto på legitimasjon må være lett identifiserbar med bruker. Misbruk av legitimasjon (falsk legitimasjon eller bruk av andres legitimasjon) vil bli politianmeldt og legitimasjon vil bli beslaglagt. Gjester med tvilsom legitimasjon må påregne å bli avvist i døren. Vennligst ha legitimasjon klar for kontroll ved ankomst til konsertstedet. Oh wait...jeg stopper min tankegang og at de skal jo ha flere konserter i Norge og ikke bare Rockefeller Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nå har jeg kjøpt billetter (til konserten i Trondheim), og jeg gleder meg stort! Nå som jeg har sett både In Flames, Manson, Korn og Slipknot så er det absolutt på tide å hake av Opeth også ^^ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det går ann å komme inn med verge. Kan stefar bli med meg til inngangen og så gå igjen etterpå? Eller må han være med meg under hele konserten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det i Drammen du skal se de? Drar han etter en stund så går nok sikkert det greit, bare ikke stoppe i døra og si "god konsert gutten min" og så drar han igjen Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 "Former EMPEROR Frontman IHSAHN To Support OPETH In Oslo Only" http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...wsitemID=112903 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Er det i Drammen du skal se de?Drar han etter en stund så går nok sikkert det greit, bare ikke stoppe i døra og si "god konsert gutten min" og så drar han igjen Ja Drammen. Men da må jo han betale billett for no reason..? OG til han over: NO!!! Faen jeg ville mest se Ihsahn Endret 21. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 "Former EMPEROR Frontman IHSAHN To Support OPETH In Oslo Only" http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...wsitemID=112903 Tenkte meg at det var for godt til å vere sant... Lenke til kommentar
Keikz Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gleder meg til å se Opeth på Verftet. Vil så jævlig runke Mikael i fjeset når konserten e ferdig. Og ta hånden til Mendez dypt nedig buksen min i samme slengen... Også få alle dem til å komme meg i kjeften samtidig, så frosser eg ned spermet når eg kommer hjem og lager super clones til framtiden! OG HAR MITT EGET LILLE OPETH I STUEN Verftet blir btw digg GLEDE SEG! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Now that just wierd mann Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Haha. Genial evil genius plan. Skal se de i Sogndal. Blir sikkert knall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gleder meg til å se Opeth på Verftet. Vil så jævlig runke Mikael i fjeset når konserten e ferdig. Og ta hånden til Mendez dypt nedig buksen min i samme slengen... Også få alle dem til å komme meg i kjeften samtidig, så frosser eg ned spermet når eg kommer hjem og lager super clones til framtiden! OG HAR MITT EGET LILLE OPETH I STUEN Verftet blir btw digg GLEDE SEG! Syke jævel Haha. Genial evil genius plan. Skal se de i Sogndal. Blir sikkert knall. Skulle gjerne reist rundt og sett de på alle stedene de skal spille i Norge, men skolen står i veien for det. Og penger hadde blitt et problem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ser ut som vi kan få en virkelig koselig aften: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som skal se de i Kr.sand? Lurer på det billett-greiene. Fikk billettene over mail, i en PDF-fil. Kan jeg bare printe det ut, og bruke det som billett? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Leste du mailen som du fikk med? Sakser ifra billettservice sin mail: TRINN 1: LAGRE BILLETTENE 1. Dobbelklikk på vedlegget eller klikk på "nedlastningsknappen". 2. "LAGRE" vedlegget på din PC. 3. Billettene dine er nå lagret. TRINN 2: SKRIV UT BILLETTENE: 1. Du trenger Adobe Acrobat Reader 4.0 eller nyere versjon. Hvis du ikke har denne, kan den lastes ned gratis her: http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep.html 2. Sjekk at skriveren er slått på og inneholder A4 papir. 3. Åpne filen fra der du lagret den på din PC. 4. Når du er i utskriftsmenyen, merk av i feltet "alle sider" og klikk "OK". Utskrift i sort/hvitt går bra. 5. Forviss deg om at alle vedlagte sider blir skrevet ut i følge det antallet som er oppgitt TRINN 3: TA MED BILLETTENE TIL SPILLESTEDET. 1. Billettene som er skrevet ut fra vedlegget er DE VIRKELIGE BILLETTENE som gir adgang til arrangementet. DU KOMMER IKKE INN UTEN Å FREMVISE DEM. 2. Hvis du mister billettene før arrangementet, kan du skrive dem ut på nytt. 3. Husk, hver billett har egen strekkode. Kun den første scanningen av billetten tillater inngang til arrangementet. Oppbevar billettene like trygt som andre billetter. ER DENNE BILLETTEN GYLDIG PÅ SPILLESTEDET? Ja, billetten som skrives ut er en gyldig billett. Oppbevar den like trygt som du ville gjort med alle andre billetter. Forskjellen er kun at du får billetten raskere enn alle andre billetter. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har de starta "turneen"? I såfall, er det noen som har sett noe angående setlist enda? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Gaaah...etter MYE googling så fant jeg spillelisten: http://www.last.fm/event/833390/reviews Opeth, probably the best band in the world. They entered the stage a few minutes past midnight to hold a one hour and forty minutes long concert. Mikael Åkerfeldt was as calm as I expected him to be and didn’t try to get the audience to scream or jump, rather the opposite. They started off with an extremely harsh song, PlayHeir Apparent, which was really great, and then continued with a well chosen mixture of aggressive and calm songs. The entire setlist looked like this: 01. Heir Apparent 02. Ghost of Perdition 03. Godhead’s Lament 04. The Leper Affinity 05. Credence 06. Hessian Peel 07. Closure 08. The Lotus Eater ~ Encore ~ 09. Deliverance En time og 40 minutter. Sweeeeeeeeet, men ingen The Drapery Falls noe som..jah...er fundamentalt obligatorisk egentlig..oh well. De vil vel spille en del lengre siden de snyltet oss nordmenn på Hove i fjord Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 OMFG. Får jeg noensinne høre Deliverance live, så vet jeg ikke hva som kommer til å skje med meg. Tror ikke det er godt for hjertet. Vi snakker topp tidenes beste låter-kvalitet her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 OMFG. Får jeg noensinne høre Deliverance live, så vet jeg ikke hva som kommer til å skje med meg. Tror ikke det er godt for hjertet. Vi snakker topp tidenes beste låter-kvalitet her.Mye bra på listen ja, dog får se hva de finner på sammen med Ihsahn også da...en vet aldri! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Får vi Ghost of Perdition, dævver jeg! Har fått alle andre godbiter ved tidligere anledninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå