sanesociety Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg har xbox 360, men den er litt rar noen ganger. Når jeg setter inn et spill, bruker den litt tid for å finne den og så funker det ikke. Xboxen tror at det er dvd eller noe sånt... Det var sånn fra starten da jeg fikk den for snart 3 år siden. Den var litt bedre og gjorde det med bare et par spill, men nå skjer det med alle. (det funker fortsatt, men jeg må slå xboxen av og på et par ganger). jeg er nesten 100% sikker på at det er selve konsollen. For 1 uke siden, så jeg en reklame på en buss om et xbox 360 til salgs for 500 kr eller noe. Jeg fikk høre av noen venner at det kommer ikke med noenting, bare konsollen (uten harddisk, kontrollere o.s.v), men nå tenker jeg at jeg trenger ikke noe av de, jeg har alt. Nå husker jeg ikke nettsiden (typisk) Hvis det er noen som vet hvilken webside det er, hadde det vært fint hvis dere sa det. Eller hvis noen har en xbox til salgs (billig) så er det også bra (bor i oslo) Endret 11. desember 2008 av sanesociety Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er reklame for gamestop (ebgames), der kan du bytte inn en ps2 med 5 spill og få en arcade for 399. Det er arcade pakka, så du får med bla en kontroll og minnekort. I og med du har harddisk er dette en god deal, forutsatt at du har en ps2. Har du ikke det kan du kjøpe den til 1500 ny eller se om du finner en brukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Arcade koster 1000,- på Elkjøp. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Det skulle vært ett tilbud der KUN konsollen var tilsalgs! Jeg har 2 xboxer, men den ene er på rep og den andre holder på å ta kvelden den også (So much for having two ). Klarer ikke å være uten xbox i en måned så jeg kunne tenkt meg bare en konsoll.. Helst en ny Pro med HDMI og Jasper Men gidder ikke betale 2000,- for å få med harddisk, enda en kontroller +++ Arcade koster 1000,- på Elkjøp. HVOR?? Her koster'n 1400,- Endret 11. desember 2008 av anolop Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Tror det tilbudet er over.. EDIT: det jeg skrev var allerede nevnt Endret 11. desember 2008 av yekcoh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hm, da er tilbudet sikkert over, men de har hatt det lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå