Gå til innhold

hjelp hvorfor får jeg ikke mer poeng i 3D mark 2000?????

atlmis

Anbefalte innlegg

Har en AMD T_Bird 1400 Mhz prosessor på et Abit KG7- Lite hovedkort med 256 MB DDR Ram, og et Geforce 2 MX skjermkort med 32 Mb DDR Ram. Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal gjøre for å få en høyere poengsum i 3D Mark..... Jeg får 4714 poeng... er det lite for dette systemet???? Kjører med win 98 SE

[ Denne Melding var redigert av: atlmis på 2002-01-17 21:18 ]

[ Denne Melding var redigert av: atlmis på 2002-01-17 21:25 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det var 3DMark2k det var snakk om så syns jeg scoren var i laveste laget ja!

Med kortet mitt får jeg i overkant av 9000 poeng og det med bare litt oc!

Tipper du bør kjøpe nytt grafikkort hvis du har ønsker om å få noe særlig høyere score!

/steinih :smile:

Lenke til kommentar

ahh 3DMark2k ! :smile:

hey!! Jeg har et abit kt7a hovedkort som ikke støtter agp pro ser det ut som,jeg kjøpte meg Gainward Gforce 2 ultra/500 når de selgte det på komplett.Jeg er interisert i å skifte vifte på gpu`en pga den jeg har nå bråker+den stopper når som helst,er litt redd for at Korte skal brenne opp. Har noen noen forslag til vifter på gpu som er stillegående?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-17 21:16, atlmis skrev:

Har en AMD T_Bird 1400 Mhz prosessor på et Abit KG7- Lite hovedkort med 256 MB DDR Ram, og et Geforce 2 MX skjermkort med 32 Mb DDR Ram. Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal gjøre for å få en høyere poengsum i 3D Mark..... Jeg får 4714 poeng... er det lite for dette systemet???? Kjører med win 98 SE

hey... har selv hatt et GF2mx kort og hadde en poengsum lik den, inntil jeg oppgraderte til de nyeste nVIDIA drivere... har vært oppi 5800 på det meste husker jeg.. tror økningen var på ca 1500p når jeg bytta fra 12.noe til 22&21.XX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...