Gjest baremæij Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei Jeg har prøvd å ta tak i overvekten min, men det har ikke hjulpet noen gang. Men NÅ, nå har jeg virkelig bestemmt meg for at denne gangen skal jeg klare det Så derfor lurte jeg på om noen av dere andre kanskje hadde noen gode og sunne matoppskrifter å dele med meg, og eventuelt andre som vil være med å diskutere Jeh har sjekket ut oppskrifter både på matprat.no og mange andre plasser, men av erfaring har jeg funnet ut at selv-oppfunnede-oppskrifter, faktisk kan være mer spennende og bedre. Om dere ikke har noen oppskrifter nå, så kan dere legge de inn senere Jeg vil komme med en sunn og veldig god oppskrift, eller kanskje jeg skal kalle det forslag til lunsj grovt brød fiskepudding skiver (du får kjøpt en "pølse" med fiskepudding på prix til ca 11kr, med andre ord, prisen kan du leve med:) paprika strimler tomatskiver agurkskiver salatblad eventuellt litt ketchup eller krydder for å sette mer smak på maten Denne prøvde jeg idag, og tidligere har jeg spist mellom 2 og 4 brødskiver med div annet pålegg når jeg har kommet hjem fra enten skole eller jobb. Idag trengte jeg bare EN SKIVE, det er ca 1 time siden jeg spiste det og jeg er enda mett:D (før har jeg måttet spise myyyye mer og myyye oftere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå