Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gode mat oppskrifter

Gjest baremæij

Anbefalte innlegg

Gjest baremæij

Hei :)

Jeg har prøvd å ta tak i overvekten min, men det har ikke hjulpet noen gang. Men NÅ, nå har jeg virkelig bestemmt meg for at denne gangen skal jeg klare det :thumbup:

Så derfor lurte jeg på om noen av dere andre kanskje hadde noen gode og sunne matoppskrifter å dele med meg, og eventuelt andre som vil være med å diskutere :)

Jeh har sjekket ut oppskrifter både på matprat.no og mange andre plasser, men av erfaring har jeg funnet ut at selv-oppfunnede-oppskrifter, faktisk kan være mer spennende og bedre.

Om dere ikke har noen oppskrifter nå, så kan dere legge de inn senere :)

Jeg vil komme med en sunn og veldig god oppskrift, eller kanskje jeg skal kalle det forslag til lunsj :yes:

grovt brød

fiskepudding skiver (du får kjøpt en "pølse" med fiskepudding på prix til ca 11kr, med andre ord, prisen kan du leve med:)

paprika strimler

tomatskiver

agurkskiver

salatblad

eventuellt litt ketchup eller krydder for å sette mer smak på maten :yes:

Denne prøvde jeg idag, og tidligere har jeg spist mellom 2 og 4 brødskiver med div annet pålegg når jeg har kommet hjem fra enten skole eller jobb. Idag trengte jeg bare EN SKIVE, det er ca 1 time siden jeg spiste det og jeg er enda mett:D (før har jeg måttet spise myyyye mer og myyye oftere) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...