Gå til innhold

[Løst]crea eller tatung 40-42"?

Anbefalte innlegg

Morsomt at noen ringer en nettbutikk for å stå bedre rustet i en diskusjon, eller så har man bare lest de emnene som har vært om Pixmania den siste tiden på en annen del av forumet. Det som er nevnt her ble også nevnt der. :roll:

Uansett, grattis til trådstarter med ny tv. :)

Takk for den!

Jeg kan si at jeg ikke har lest/diskutert en dritt om Pixmania før denne tråden.

Rart at du ikke vil ha korrekte opplysninger i en diskusjon, ja jeg er grundig og sjekker hvis jeg er rimlig sikker på det jeg leser er direkte feil......

De fleste her inne setter pris korrekte opplysninger ved valg av tv/kjøpssted og i motsetting til deg så bidro jeg i valget for trådstarter kontra bare skrive tull og fornærmelser :roll:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at du gikk for en annen tv enn Crea iallefall. Har sett den det ble linket til her i førsteposten, og bildet er mildt sagt særdeles skuffende. Ikke verdt pengene etter min mening, ja den er en del tommer stor, men det er også alt.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Gratulerer! La meg gjette: KDL-40V4000 fra Siba? Har du fått den i hus til jul, eller bare bestilt?

Nesten. KDL-40L4000, hakket rimeligere enn V4000. Fornøyd som juling. Akkurat nå virker den for stor, men det er nok tilvenning : )

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar
Ja, er nok ikke lenge før du syns den er for liten :p

Nesten. KDL-40L4000, hakket rimeligere enn V4000. Fornøyd som juling. Akkurat nå virker den for stor, men det er nok tilvenning : )

TV krymping er et reelt fenomen :D

kjøpte meg en 42" for 2 år siden, satt bare og himmlet med øynene den var så sykt stor. nå er den ikke akkurat strørre enn den må være og har allerede begynt og varme opp samboreren på ny tv til våren some rendel større

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...