Nesnitram Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei, har sendt 2 meldinger til admin uten å få svar. Vet ikke hvor jeg skal skrive dette innlegget, men det får heller bare være. Hvordan kan jeg få slettet brukeren min her på diskusjon.no? Eller kan noen andre gjøre det? Brukernavnet mitt er Johanmartinsen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det funker ikke å slette brukere, man kan bare stenge de. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Det funker ikke å slette brukere, man kan bare stenge de. Flott Brukernavnet mitt er Johanmartinsen. Kan noen stenge den? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du får ikke opprettet en ny på samme mailen vis det er det du tenker. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Du får ikke opprettet en ny på samme mailen vis det er det du tenker. Vil bare ha brukeren min stengt, slettet, hva som helst. Skal ikke lage noen ny bruker eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå