sjakk-mats Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Heisann, har spilt en god del data, og har spilt CS på nivå hvor man tjener penger på det. Etter en god pause har jeg lyst til å begynne med noe nytt, men folk er rett og slett for gode til at jeg kan ta innpå top folka i eksisterende spill som quake osv. Hvilke nye FPS spill, med mulighet for å bli et konkurranse spill på lik linje med counter-strike f.eks, er det som kommer ut i fremtiden? Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Her, ta en titt på det store nye FPS spillet, ligner en del på CS men med mye bedre grafikk og spillbarhet . http://www.infidel-engagement.com Også kalt for IE, kos deg, gleder meg sinnsykt til dette selv ! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Evilleader, det var bare teit å linke til Hello Kitty Online.. Call of Duty 4 er vel ganske så opphypa. Quake Live kommer snart, men de fleste gode quakespillere kommer vel å rævkjører der de og. TF2 har ikke store pengepremiene, men konkuranse delen er på vei oppover Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Call of Duty 4 vil jeg si at har store sjanser. Allerede mange klaner som har sponsorer osv. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Hvilke nye FPS spill, med mulighet for å bli et konkurranse spill på lik linje med counter-strike f.eks, er det som kommer ut i fremtiden? Cod6 har disse forventingene ihvertfall Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Evilleader, det var bare teit å linke til Hello Kitty Online.. Call of Duty 4 er vel ganske så opphypa. Quake Live kommer snart, men de fleste gode quakespillere kommer vel å rævkjører der de og. TF2 har ikke store pengepremiene, men konkuranse delen er på vei oppover SMIL og vær glad . Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Ja, for det hjelper jo trådstarter veldig mye. Begynn å spill litt CoD4 og forbered deg på CoD6! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg vet Team Fortress 2 begynner å bli ganske seriøst, så det kan jo være et tips. Skulle det være litt sært (grafikken og humoren er jo ikke akkurat preget av konkurranse) er jo som nevnt Call of duty-spillene populære. Har ikke prøvd de selv (realisme og skytespill kombinert er ikke akkurat my cup of tea) men har et par kamerater som spiller det veldig mye. Eller så vil jeg anbeflae deg å ta en titt i andre veien av strømmen og heller satse på coop i Left 4 Dead! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Har ikke prøvd de selv (realisme og skytespill kombinert er ikke akkurat my cup of tea) CoD serien er arcade. Prøv de du ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Har ikke prøvd de selv (realisme og skytespill kombinert er ikke akkurat my cup of tea) CoD serien er arcade. Prøv de du ^^ Næh, det føles fortsatt som at de har prøvd å styre etter en realisme som ikke er ordentlig. Jeg orker ikke rote rundt med våpenstats og what not. Og du skal ha skryt for avataren din haha Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 TF2 er blitt ganske serriøst nå, og det vokser. Og communityet er herlig, så det vil jeg anbefale deg. Trenger du hjelp med det så kan du sende meg en pm eller noe Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) A.R.M.A.2 www.arma2.com Kommer en gang i 2009... Endret 14. desember 2008 av MrLian Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 VBS2 www.vbs2.com Lenke til kommentar
sjakk-mats Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) hadde ikke sjekka denne tråden siden hello kitty posten (noe som faktisk ville vært morsomt hvis kun linken var der, og ikke en tryhard wall of text). TF2 ser ganske gøy ut, men har hatt litt intrykk av at det blir litt samme greia som WoW - altså klasser og diverse kombinasjoner og ren flaks er det som avgjør vinn eller tap på høyt nivå. CoD 6 it is? Endret 15. desember 2008 av sjakk-mats Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 BF2. eventuelt rainbow six vegas/vegas 2 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Sjakk-mats. Klassene i tf2 kan tenkes på som våpen. I ett cod lag vil vel noen være sniper og andre være rifle, og andre andre ting.. I tf2 så er det det også. I Tf2 er lagarbeid bare veldig mye mer viktigere, ett lag med dårlige spillere, og fantastisk kommunikasjon kan slå ett litt bedre lag som har dårligere kommunikasjon og lagarbeid. Det eneste som er skikkelig random med tf2 for øyeblikket er randomdamage fra skuddene, noe som kan være irriterende. Er dog bare 2 klasser som sliter med dette (demoman sine pipes som går fra rundt 80-125dmg og Scoutens scattergun som loker mellom 20-80 eller noe. Er rykter om en CVAR som kan slå av dette) Vil anbefale deg å teste ut TF2 i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå