abene Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Interiørprogrammet Sweet Home 3D er nå tilgjengelig i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sweet! Må testes i juleferien. Kan bruke dette som modell for HL2 SDK, Hammer (CSS). Må bare fikse blue-prints først. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Linux-støtte? Må teste dette.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg syntes det bør nevnes når programmer som dette er under GPL (og andre tilsvarende lisenser) at programmet er Fri Programvare, og ikke bare "gratis". For meg og sikkert mange andre er det et hav i forskjell mellom de to. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Enig der JohndowMAKT Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sitat For meg og sikkert mange andre er det et hav i forskjell mellom de to. Ja bruksmessig utgjør det all forskjell! Lenke til kommentar
G Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Går det an å juster mål til meter eller millimeter? (eventuellt cm eller dm) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 JohndoeMAKT skrev: Jeg syntes det bør nevnes når programmer som dette er under GPL (og andre tilsvarende lisenser) at programmet er Fri Programvare, og ikke bare "gratis". For meg og sikkert mange andre er det et hav i forskjell mellom de to. så enig så enig Autodidact skrev: Sitat For meg og sikkert mange andre er det et hav i forskjell mellom de to. Ja bruksmessig utgjør det all forskjell! ett (dårlig) forsøk på ironi? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det finnes nå en demo av en nettbasert utgave av Sweet Home 3D som gjør det mulig å lagre modeller på nettet. Oversatt fra: Developed an experimental on-line version of Sweet Home 3D with parameters that specifies the services able to save and open homes stored on a server. Ikke det samme det heller Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Autodidact skrev: Ja bruksmessig utgjør det all forskjell! Selvsagt. Jeg er mye mer betenkelig til A laere meg et program dersom jeg vet at jeg er avhengig av at produsenten ikke plutselig endrer pA vilkArene. Lenke til kommentar
eolaih Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja, en kan justere mål om til cm. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Akkurat når jeg lette etter et slikt program så dukker det opp. Må testes. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dette programmet vile ikke starte hos meg, kjøreer Vista 64bit Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvordan er dette programmet i forhold til Sketchup? De to siste gangene jeg har flytta har jeg brukt Sketchup til å planlegge innredning på forhold. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Og jeg som brukte 3-4 uker på å tegne Huset mitt i Sketchup Får prøve detta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå