adale Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Noen som kan anbefale en ruter/switch som gir en stabil linje for kjøring av spill-server på internett? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Noen som kan anbefale en ruter/switch som gir en stabil linje for kjøring av spill-server på internett? Hvor mange porter er det snakk om da? Skal du bruke switchen til f.eks LAN med dine kamerater eller er det et hjemme-nettverk? Uansett så vil jeg selv anbefale Unex SD160S, Switch 16-Port 10/100Mbit N-Way. Meget bra switch til en meget billig penge. Har en slik selv og har aldri hatt problemer av noe slag. Lenke til kommentar
adale Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Hei, Har du kjørt spill-server i ditt nettverk med den ruteren? Jeg har nemlig en Unex Is50p, men den er jeg ikke helt fornøyd med. Nå er jeg ikke helt sikker ennå om det er ruteren eller min ISP (Bredbåndsfabrikken) som er problemet? Internett-forbindelsen faller ned med jevne mellomrom. DHCP-leasen fornyes ikke. Har en dialog i gang med ISP. Ellers takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå