tendilenz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Åssen er det med kvaliteten på musikken? Regner med vi snakker streaming av noe slag her. Streaming Ogg Vorbis quality 5 (~160 kbps). Endret 11. desember 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Takker HW og Nightmeare for invitasjonen! Gleder meg til å prøve dette Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Streaming Ogg Vorbis quality 5 (~160 kbps). Høres bra ut Endret 11. desember 2008 av Langbein Lenke til kommentar
nems Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Takker for invitasjon HW! Denne skal bli godt brukt, har hørt 3-4 sanger nå og ikke fått noe reklame ennå... Kvaliteten er helt grei , til å være stream er den faktisk veldig bra synes jeg. Foretrekker forøvrig å buke FLAC hjemme når jeg ripper CDer men dette er jo en gratis tjeneste og jeg har ingen ting å utsette på dette her. Eneste jeg kan påpeke er vel at utvalget er LITT dårlig. Men jeg fant faktisk endel metal/powermetal jeg ikke regnet med skulle være her. Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kvaliteten er helt utmerket (for å være nettjeneste), og responsen er helt konge, dobbel klikker på en sang og den starter instantly. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg er ihvertfall frelst. Skrev en liten post om dette igår: Spotify og Last.fm Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bra kvalitet og responsen er like rask som om man hadde spilt fra lokalt. Kan bytte sang og hoppe f.eks. 2min inn i sangen uten av den trenger å bufre. Et tiendel så er den igang der du trykker. Føles ikke som streaming Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har brukt Spotify litt nå, og er virkelig imponert. Det er akkurat som å spille sanger lokalt, herlig kvalitet og respons. Låt-utvalget er tilfredstillende, men savner selvsagt noen sanger. De legger til sanger konstant, så det blir nok ganske konge etterhvert. "Share playlist" er flott, rask og enkelt er det også. Savner muligheten til å spille av sanger på tvers av playlistene. Håper det blir mulighet for å skinne programmet i fremtiden(er ganske opptatt av deskmodding.) Håper også de vil legge til statistikk ala Last.fm. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Konge, mye musikk som er der! Tok en liten stund før jeg fikk invite, men det går bra.. (: Takk skal dere ha HW.. Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er det bare jeg som ikke kommer inn på siden deres? Skulle likt å prøve dette her. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Virker som en ganske bra tjeneste, personlig synes jeg det er mer praktisk å ha ting lokalt, men denne tjenesten virker veldig bra til å være online. AtW Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 For å scrobble til Last.fm kan man bruke scrobblify Det funket uten noe videre stress. Hadde litt problemer med at den ikke virket når MSN Live Messenger kjører. Regner med dette vil fikses etter hvert. Skal også kunne brukes i Linux ved at man installerer Last.fm-klienten i Wine først. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja, spotify er genialt. Lettere enn å få tak i en mp3, sånn skal det være! Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Takk for invitasjonen Jeg må si jeg er mektig imponert over hvor godt dette fungerer. fantastisk tjeneste/program. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har testet Spotify noen dager nå og må bare si at jeg er meget imponert. Bra lydkvalitet og så er det ingen venting selv om jeg ikke har musikken lokalt. Men det beste må være delingen av spillelister Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Takk Hardware og Nightmeare for invitasjonen. Har testet det en liten stund nå og må si jeg er positivt oversaket Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Shohooo vant:P drit bra program:P hvordan tjener de penger egentlig? Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dette var jo kjempebra Jeg fikk en reklame på rundt 20 sek. ista med en kar fra bandet Snow Patrol som sa litt om hvor mye han "digget" Spotify Kvaliteten er veldig bra og det fungerer med "hva hører jeg på" funksjonen i Live Messenger Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Karen frå Snow Patrol får etterkvart tidenes mest irriterande dialekt. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 hmf, hvorfor betale og downe software når man kan http://grooveshark.com/ lovlig og gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå