abene Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Gratis musikk på nettet, helt lovlig? Tjenesten Spotify imponerer. Les mer Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Funker også i linux under wine https://www.spotify.com/en/help/faq/wine/ Lenke til kommentar
zyph Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fabelaktig program - har snart sendt ut invitasjoner til samtlige i min omgangskrets, og alle som én er akkurat like imponert som jeg er! Lenke til kommentar
ryback Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Testet dette i går og det virker bra, selv om det var en del låter jeg ikke fant. Jeg skal ha nyttårsfest og av en annen grunn så vil ikke folk høre på jazz på nyttårsfester. Da er spotify's 24timers løsning bra så får de høre på drittmusikken sin! Flott om de får til musikkvideoer etterhvert også! Endret 11. desember 2008 av ryback Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Å du Night, du Night. Har du gitt bort exploit-invitasjonene dine til HW også nå. Lenke til kommentar
uro Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tror ikke du trenger invite lenger. For jeg gikk bare på siden dems og trykket på Free og jeg hører på musikk derfra nå Mulig de har droppet det nå. Kan være fordi jeg har UK IP da, for UK kom opp som eneste alternativ for land og jeg måtte bruke postadressen min her nede for å registrere. Og er faktisk imponert selv. Enkelt og greit. Og tar to minutter og så er man igang og hører på musikk Passer fint på min lille Acer One med Orange trådløs bredbånd Kan hører på musikk over alt når som helst, og slipper og fylle den lille tassen med musikkfilene. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kan være fordi jeg har UK IP da, Jepp, her hjemme må man fortsatt ha invite eller regge via proxy. Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det fungerer veldig greit, det er litt snaut musikk utvalg, men de har nesten ALLE artister! jeg skulle ønske de hadde flere sanger, men, winamp går nesten aldri lengre! Jeg sørger for å ha litt musikk på pc'n hvis jeg konfer routeren, switcher eller noe annet som står å går. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Samme her. Har ikke brukt winamp på mange dager. Sjekka det nå og winamp bruker jo tre ganger så mye ressurser som spotify-spilleren. Kunne godt hatt litt mer funksjonalitet på avspilleren samt jeg håper de implementerer et vennesystem etterhvert. Litt upraktisk sånn det er nå. Ellers, strålende fornøyd! Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vant en invitasjon på Din Side for et par dager siden. Programmet er både enkelt, raskt og brukervenlig. Har ikke hatt noe problemer med streaming av musikk, og sangene er av helt grei kvalitet. Det eneste problemet er at utvalget kunne vært litt bedre. Er ikke særlig mye musikk fra de bandene jeg liker... Men programmet er vel fortsatt i beta, så dette kan jo forandres etterhvert. Lenke til kommentar
uro Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Oh, er det bare meg som har begynt og få reklame nå? Jeg fikk nettopp reklame for den nye Madagaskar filmen. "Like to move it move it". Virka jo logisk nå da tendilenz. Vi får ikke invites heller her nede. Jeg sjekka på siden dems og jeg står registrert med at jeg ikke kan få invites. Vi får alt først her borte Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvor lenge tar det før invite blir sendt ut etter man har svart? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Sorry, helt på jordet! Endret 11. desember 2008 av BennyXNO Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er da gratis-musikk, er det ikke? Hva det blir i fremtiden er jo en annen sak. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kan være fordi jeg har UK IP da, Jepp, her hjemme må man fortsatt ha invite eller regge via proxy. Jeg regga via Proxy Fungerte knirkefritt hos meg Fantastisk program! En annen musikktjeneste som har imponert er musikk.djuice.no. Riktignok kjøper man musikken, men er 100% DRM fritt og man kan laste ned sangene man kjøper opptil 3 ganger (Enten via PC eller mobiltelefon). Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Å du Night, du Night. Har du gitt bort exploit-invitasjonene dine til HW også nå. Jeg kjenner Night personlig og han har en fot innenfor ganske mange ting på nettet . Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Spotify er fantastisk! Gleder meg til å se hvordan tjenesten utvikler seg. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Åssen er det med kvaliteten på musikken? Regner med vi snakker streaming av noe slag her. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Spotify er genialt! Nesten utrolig at dette kan gå rundt, har nesten ikke hørt noe reklame. Sannsynligvis bil det bli mer av det i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå