bandit Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har kjørt recovery på min tantes Packard BEll bærbare, men har problemmer med at for hver enkelt usb-tilkobling så må jeg inn på enhets behandling , der aktuell "dings" står med gult utropstegn, må deretter høyreklikke og velge "oppdater driver". Virker som plug`n`play ikke er helt på g. Har sjekket at plugnplay service er startet. Noen som har vært borti tilsvarende tidligere, eller har tips og komme med?? Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei Hei Ja jeg har hvert borti det problemet et par ganger du Når du kjørt recovery på tantes Packard BEll/ bærbare pc.. er det viktig at du konfigurerer feilene du finner mot programmet. Recovery kan også gjøres på to måter har du testet begge? Resette data maskinen til slik den var da du kjøpte den ^^, NB. [F11] eventuelt [F12] når du starter datamaskinen da får du opp instillingsfunksjonenene for å løse problemet ditt ^^, - Gjør du det riktig skal det være riktig. Får du det ikke til er det greit og sende den inn på service.. - 2 års garanti på datamaskiner som regel - 5 års Reklamasjonsrett i hennhold til forbruker kjøps loven ved kjøp av en vare ved fast usalgs sted ^^. Lykke til Kompiss =) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Når du kjørt recovery på tantes Packard BEll/ bærbare pc..er det viktig at du konfigurerer feilene du finner mot programmet. Du slutter aldri å fascinere meg. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 HEHE får si takk for det Kammerat ^^, En dag hjemme så har man jo litt ekstra tid.. Lenke til kommentar
bandit Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Når du kjørt recovery på tantes Packard BEll/ bærbare pc..er det viktig at du konfigurerer feilene du finner mot programmet. skjønte ikke helt den siste setninga der :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå