Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Plumbo i trusa

UUnreal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen altså, hvem er så sykt dumme at de i det hele tatt lar Plumbo komme i kontakt med noen? Også underlivet da. Plumbo kan jo være livsfarlig. Btw, minner om noe som skjedde med en kompis, han sovna på fest, også fant en luring ut at han skulle putte en lampe som var på i rumpe hans. Så han endte opp med 3. grads forbrenning inne i rumpa, og på penis. Også skulle han kompisen min absolutt vise det til alle da. :p

Lenke til kommentar
Faen altså, hvem er så sykt dumme at de i det hele tatt lar Plumbo komme i kontakt med noen? Også underlivet da. Plumbo kan jo være livsfarlig. Btw, minner om noe som skjedde med en kompis, han sovna på fest, også fant en luring ut at han skulle putte en lampe som var på i rumpe hans. Så han endte opp med 3. grads forbrenning inne i rumpa, og på penis. Også skulle han kompisen min absolutt vise det til alle da. :p

Har du først fått brannsår i underlivet må det jo nesten vises bort. Er ikke hverdagskost :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
...Så han endte opp med 3. grads forbrenning inne i rumpa, og på penis. Også skulle han kompisen min absolutt vise det til alle da. :p

Faen må ha vært vondt å drite. :hmm:

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

vet dette er en gammel tråd, men så saken komme opp i media igjen.

Hørtes ut som en veldig smertefull "spøk" å påføre kompisen sin, og det er litt sykt å høre at tiltalte etterfylte med vann vel vitende om at dette ville forsterke/akselerere den kjemiske reaksjonen.

Da syns jeg spøken går litt langt.

Og skulle man være offer for noe slikt en gang, så aldri skyll med vann. alt annet enn vann (heller ikke såpe hvis det det er en base) Det som hjelper er noe som nøytraliserer, mest ideelt er vel kanskje eddik, men det fins mange andre syrer i husholdingen.

Lenke til kommentar
Tusj, krem, tannkrem til nød, matrester er ok å herje med på "åtgåtte" folk. Syrer som f.eks plumbo er jo for faen meg helt på jordet. Uansett hvor dritings man er, så bør det ringe en viss bjelle i hodet på folk når de i det hele tatt tenker på å gjøre noe sånt med kompisen sin. Og i tillegg nekte straffeskyld " nei det var ikke med vilje, så derfor bør jeg ikke straffes. Var bare for morro skyld ". Faen for en tosk. Dersom jeg skyter på noen med en kanon for morro skyld, så gjør ikke det noe opp for at det er farlig.

Enkelte mennesker burde bare enkelt og greit blitt kakka på pottekanten ved fødselen.

edit: ok. Base da shø.

Synes ikke tannkrem er greit, iallefall hvis den har mye flour. Er jo farlig å spise den og blir tatt opp gjennom huden også. Er laga for å gi riktig dose ved 2 minutters bruk på et lite område, så blir overdose hvis noen kliner deg inn med det og du ikke vokner med en gang for å vaske det vekk.

Lenke til kommentar

Som han karen to poster over her sa, så er saken oppe i media igjen. VG melder at offeret for denne spøken tilgir kompisen som gjorde det. Tror jeg aldri hadde tilgitt noen for å ødelegge skrittet mitt for livet.

"- Jeg hadde aldri trodd han skulle reagere slik. Jeg ante ikke at Plumbo kunne være så farlig. En seksåring kan jo gå på butikken å kjøpe det, forklarte han angrende" kom det fra kompisen, noe som understreker hvor dum han er. Selv om hvem som helst kan kjøpe noe, så betyr det ikke at det er ufarlig. En seksåring kan også kjøpe fyrstikker, men det gjør da ikke brannfaren med fyrstikker noe mindre.

Lenke til kommentar

Vedkommede er homofil. Altså, tror dere virkelig at denne kompisen gjorde dette for å skade vedkommede og eventuelt sende han i døden? Neida, det gjorde han ikke. Dette er klumsete, beruset uforstandig handling gjort av en homofil. Det er akkurat sånn man gjør med jenter i barneskolen, da man hadde liten erfaring så ble vi så flau og slikt at vi gjorde dumme ting med jentene istedet for det vi virkelig ønsket.

Dette var en ubevisst handling for å få vedkommede til å sprette opp fra søvnen for å tvinge av seg buksa slik at synderen fikk se utstyret hans. Jeg sier ikke at det var hans plan, men underbevisstheten han fungerte slik. Det høres kanskje litt rart ut, men ja det er faktisk sant. Underbevisstheten ønsket nærmere kontakt med nakenheten. Dette var en skaphomse.

Lenke til kommentar
Vedkommede er homofil. Altså, tror dere virkelig at denne kompisen gjorde dette for å skade vedkommede og eventuelt sende han i døden? Neida, det gjorde han ikke. Dette er klumsete, beruset uforstandig handling gjort av en homofil. Det er akkurat sånn man gjør med jenter i barneskolen, da man hadde liten erfaring så ble vi så flau og slikt at vi gjorde dumme ting med jentene istedet for det vi virkelig ønsket.

Dette var en ubevisst handling for å få vedkommede til å sprette opp fra søvnen for å tvinge av seg buksa slik at synderen fikk se utstyret hans. Jeg sier ikke at det var hans plan, men underbevisstheten han fungerte slik. Det høres kanskje litt rart ut, men ja det er faktisk sant. Underbevisstheten ønsket nærmere kontakt med nakenheten. Dette var en skaphomse.

Og skulle han bli hentet av romvesen senere på kvelden? Nice teori.

Uansett hvorfor han gjorde det, så er det helt utrolig idiotisk.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Weyoun_*

Selv om han selvfølgelig burde visst bedre, så er det ikke kriminelt å være dum. Og det bør heller ikke bli det.

Å erkjenne hendelsen og erkjenne straffeskyld er to vidt forskjellige ting, og MÅ behandles hver for seg. Hadde han feks erkjent å helle vaskepulver i skrittet på kompisen, og av en eller annen grunn var det Plumbo i boksen, så er det vel ingen som synes han fortjener straff. Han kunne jo tross alt ikke vite det.

Spørsmålet her er ikke om han KUNNE vite det, men om han faktisk visste det, og det er nok ganske sannsynlig at han ikke gjorde. Ergo, erkjenner hendelsen, men intet straffbart forhold.

Lenke til kommentar

Plumbo er ikke syre men en base, akkurat som kaustisk soda.

Dette her er en av flere grunner til at jeg aldri har vært på fest en eneste gang i det korte livet mitt. Folk som altid blir gjort narr av direkte eller indirekte skjer det alltid sånt med selv om kanskje plumbo ikke akkurat er noe som skjer hver dag...

Endret av Utenomjordisk Reke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...