Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Plumbo i trusa

UUnreal

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2008/12/11/nyheter...ulykke/4003673/

Hvor dum går det ann å bli??

Åssen kammerat er det her?

En 20 år gammel mann er siktet i saken. Han er pågrepet, avhørt og løslatt. Han har erkjent de faktiske forhold, men nekter straffskyld. Han skal ha forklart at han ikke hadde til hensikt å skade kameraten.

Du heller løsemidler og etsende veske i underbuksa på en kammerat, men hadde ikke til hensikt å skade han? Hvor mye iq har man da?? Blir så oppgitt... Folk er så blåst i hodet til tider!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alkohol gjør folk dumme, kjent faktum. At personen ikke var helt oppegående i utgangspunktet skal man heller ikke se bort fra.

Det merkelige er at man kan erkjenne at man gjorde noe men faktisk nekte straffeskyld med grunnlag i at "man ikke mente skade"...wtf? Er det fritt frem for idioter her i landet eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Tusj, krem, tannkrem til nød, matrester er ok å herje med på "åtgåtte" folk. Syrer som f.eks plumbo er jo for faen meg helt på jordet. Uansett hvor dritings man er, så bør det ringe en viss bjelle i hodet på folk når de i det hele tatt tenker på å gjøre noe sånt med kompisen sin. Og i tillegg nekte straffeskyld " nei det var ikke med vilje, så derfor bør jeg ikke straffes. Var bare for morro skyld ". Faen for en tosk. Dersom jeg skyter på noen med en kanon for morro skyld, så gjør ikke det noe opp for at det er farlig.

Enkelte mennesker burde bare enkelt og greit blitt kakka på pottekanten ved fødselen.

edit: ok. Base da shø.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Du heller løsemidler og etsende veske i underbuksa på en kammerat, men hadde ikke til hensikt å skade han? Hvor mye iq har man da?? Blir så oppgitt... Folk er så blåst i hodet til tider!

Tenkte akkurat det samme.

Lenke til kommentar

når jeg sovna på mitt eget nasj engang var det en j*de som tok gas gunnen min og trakk den av 1cm fra øret mitt. var hørselskada fra før og det ble ikke akkurat bedre...j*vla sauer as... vi har gjort våre pranks liksom, men aldri noe som SKADER folk!?!? lakkering av føtter osv er jo bare moro..

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Men Syrer?

Plumbo er en sterk base

Edit: forresten, var kanskje ganske poengløst å kommentere dette, sterke syrer og baser etser ganske likt, er bare at jeg har akkurat hatt kjemi eksamen så glapp liksom bare ut :p

lol.... Har hatt 3KJ på VGS, så dette var en skikkelig bommert... :blush:

men uansett, å helle sterke kjemikalier ned i buksa på folk er fadera meg ikke trygt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Tenk dere hvor lenge det tok fra han begynte å skrike til ambulansen kom og han ble kjørt til sykehuset og faktisk satt i narkose....

Har tenkt det mange ganger og blir bare kvalm ved tanken.

Lenke til kommentar

Det skjedde gjerne ingenting med det samme heller. Plumbo på tørr hud skal i teorien ikke gjøre særlig mye. Tilsett en anelse fuktighet og resultatet forandres rimelig brutalt. Og jeg vil tippe at litt svette kan være nok. Du vil aldri bli kvitt de arrene.

Endret av Pop
Lenke til kommentar
Det skjedde gjerne ingenting med det samme heller. Plumbo på tørr hud skal i teorien ikke gjøre særlig mye. Tilsett en anelse fuktighet og resultatet forandres rimelig brutalt. Og jeg vil tippe at litt svette kan være nok. Du vil aldri bli kvitt de arrene.

Plumboen var blandet ut i en coctail av husholdningskjemikalier.

Nå går det heldigvis bedre med karen, men det var uansett en veldig idiotisk ting å gjøre :realmad: . Skal aldri sovne på nach fra nå av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...