hitokiri Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 En HTC Touch og en enkel hack er alt som skal til. Les mer Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dette funker kun på den amerikanske Touch og ikke den vi har i Europa. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 meh, det kommer nok telefoner med android til norge også. tolmod folkens... Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Dette funker kun på den amerikanske Touch og ikke den vi har i Europa. Det er vel samme chipset på dem? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dette funker kun på den amerikanske Touch og ikke den vi har i Europa. Det er vel samme chipset på dem? Det tror jeg.. Sammenligned HTC touch med O2 XDA Nova, som er vell den amerikanske versjonen? Og det ser ut til og være likt.. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er en HTC Vogue. Har ikke samme hardware som HTC Touch. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Ja du har helt rett IngveR, Android vil ikke funke på HTC Touch.. Men den vil funke på HTC touch Cruise, Tytn 2, touch dual så vidt jeg kan se.. Så sant alle tre har radio.. Endret 11. desember 2008 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja du har helt rett IngveR, Android vil ikke funke på HTC Touch.. Men den vil funke på HTC touch Cruise, Tytn 2, touch dual så vidt jeg kan se.. Så sant alle tre har radio.. Eh.. Radio her, er vel radio som i gsm mottak/sender. Ikke radio som i FM bånd... Får mange forskjellige radio fw som du kan oppdatere, noen virker bedre til forskjellige ting og kan bla øke batteri levetiden. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja du har helt rett IngveR, Android vil ikke funke på HTC Touch.. Men den vil funke på HTC touch Cruise, Tytn 2, touch dual så vidt jeg kan se.. Så sant alle tre har radio.. Eh.. Radio her, er vel radio som i gsm mottak/sender. Ikke radio som i FM bånd... Får mange forskjellige radio fw som du kan oppdatere, noen virker bedre til forskjellige ting og kan bla øke batteri levetiden. Okei, ja jeg skjønte ikke helt det.. men tenkte det sikkert var en sammenheng mellom FM radio og GSM.. men takk for den forklaringen Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 No prob! Jeg har oppdatert radioen på min diamond. Hadde bare 1 strek i 3g dekning hjemme, etter oppdateringa fikk jeg nesten full dekning. Er genialt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg