mandresen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei Hva er pop og smtp server når man setter opp hotmail i outlook ? Brukernavn er lik mail adresse regner jeg med Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Såvidt jeg vet, så velger du bare Hotmail under Ny Konto, så velger den resten selv. Har det allerede lagt inn. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 I Outlook 2002 velger du: Verktøy - E-post kontoer - Legge til ny e-post konto - HTTP Skriv så inn personalia. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Det fungerer kun i 2002 og oppover. De andre versjonene støtter ikke direkte innlogging på Hotmail sine servere. Hva serverene heter er jo en festlig oppgave å gjette seg frem til Lenke til kommentar
sBn Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Det funker i outlook express også Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 HeiHva er pop og smtp server når man setter opp hotmail i outlook ? Brukernavn er lik mail adresse regner jeg med Hotmail er det siste jeg vil legge inn på Outlook. Jeg synes at Hotmail er veldig utsatt for virus og reklame. Det holder for meg å legge inn Windows messenger service på pc'en. Da vi jeg få melding om jeg får e-post. Selv bruker jeg Netcom i Outlook. Lenke til kommentar
mandresen Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Takk for svar og tips, det var jo ikke akkurat vanskelig :oops: Ellers har jeg brukt outlook express før med hotmail og er fornøyd, har aldri hatt noen problemer med dette oppsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå