mhm. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Takk. Skal prøve, men tror det blir tøft. Ja spesielt hvis du er mye i OT- baren, innleggene her telles ikke. Og vips, så ble han borte herifra Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Eg synast ikkje at Burma/Myanmar sitt flag er særleg vent. Dette sjøsjukeframkallande flagget høyrer til Valencia, Spania: ThePirateBay har ei godt flag, av di det seier noko om organisasjonen. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Takk. Skal prøve, men tror det blir tøft. Ja spesielt hvis du er mye i OT- baren, innleggene her telles ikke. Og vips, så ble han borte herifra Jeg har riktignok ekstremt mange innlegg, men det er fordi jeg liker å skrive, ikke fordi jeg har som mål å bli tidenes poster på forumet. Det er en feilaktig antagelse. Endret 15. desember 2008 av Europa Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Takk. Skal prøve, men tror det blir tøft. Ja spesielt hvis du er mye i OT- baren, innleggene her telles ikke. Og vips, så ble han borte herifra Jeg har riktignok ekstremt mange innlegg, men det er fordi jeg liker å skrive, ikke fordi jeg har som mål å bli tidenes poster på forumet. Det er en feilaktig antagelse. Det var da ingen antagelse. Var ment som en spøk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Huff, så stygt det norske flagg egentlig er... Kjedelige farger og former. Endret 16. desember 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Europa Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Pga korset? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Nei, ikke hovedsaklig haha, synes bare blått og rødt blir for sterkt sammen. Skulle vært mer mørke farger, hvertfall rødfargen. Jeg prøver å se kritisk på det, prøver å unngå å like det BARE fordi jeg er norsk. Vil like det fordi det er pent. Men jeg synes det er helt standard og kjedelig egentlig. Vet ikke jeg, med en gang jeg ser flagget tenker jeg på noen utlendinger som prøver å selge gensere. Faktisk, når jeg tenker meg om så er det ganske pent når det henger på en flaggstang når det er overskyet og vindete, men det kan fort bli for lyst. Endret 16. desember 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Europa Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Det er jo hvitt også, da. Enig i at mørkerødt og mørkerødt er grellt sammen, men hvitfargen redder det norske flagget IMO. Faktisk gjør den det skamlekkert. Liker du dette da? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Nei, det norske flagget er supert. Synd at det er så mye sameflagg og utenlandske flagg på 17. mai nå ... Endret 16. desember 2008 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er jo hvitt også, da. Enig i at mørkerødt og mørkerødt er grellt sammen, men hvitfargen redder det norske flagget IMO. Faktisk gjør den det skamlekkert. Liker du dette da? DER har vi det nye norske flagget! lol. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Se så stygt det er uten hvitfargen! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er ikke riktig rød og blånyanse ... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Det kan faktisk hende at det er riktige farger, hvitfargen gjør underverker. Hvordan ser det ut med grønt i stedet for hvitt? lol... Eller svart. Er på jobb, kan ikke teste atm. Endret 16. desember 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Europa Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Det er ikke riktig rød og blånyanse ... Jo. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Hvordan ser det ut med grønt i stedet for hvitt? lol... Eller svart. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Så jævlig stygt egentlig.. Norske flagget er best i rødt, hvitt og blått. Men, fant noen tidligere forslag til nytt, norsk flagg en gang, der var det noen nydligere forslag. Var vel fra tiden rundt 1814 da. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Du liker disse to best? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er ikke riktig rød og blånyanse ... Jo. –For printing: Red: 032U Blue: 281U –For textiles: Red: 186 Blue: 287 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå