Astralnoise Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Libya FTW! Nais. Men huff, tenk på alle fargeblinde mennesker Plutselig kan jo libya bli kommunister. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Problemet med EU flagget er at det er et flag som til stadigheit må oppgraderast med ei ny stjerne når EU får eit nytt EU land. Eit godt flagg bør være tidlaust. De slutta å legge til stjerner da de kom til tolv. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Haha, Turkmenistan har bare teppelagt et ganske stadard arabisk flagg. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) http://www.gamershell.com/static/screensho...259892_full.jpg Disse flaggene burde vært noe av inspirasjonen til et nytt norsk flagg. Det er da vel flere enn meg som synes at flagget vårt er utdatert (korset), og kanskje litt... uoriginalt? (dansk) Endret 11. desember 2008 av Astralnoise Lenke til kommentar
Europa Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Problemet med EU flagget er at det er et flag som til stadigheit må oppgraderast med ei ny stjerne når EU får eit nytt EU land. Eit godt flagg bør være tidlaust. Nei, flagget har fortsatt 12 stjerner selv om det i dag er 27 medlemsland. Stjernene symboliserer de 12 første medlemmene, akkurat som de 13 stripene i det amerikanske flagget symboliserer de 13 første statene. lol, AK47? :!: Jepp, det var en debatt i Mozambique for ikke så lenge siden om man skulle fjerne aken men folket ville beholde den. AK47 og Koranen? Lenke til kommentar
Europa Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Grønnfargen går igjen i flaggene til de fleste muslimske land, da det angivelig var favorittfargen til Mohammed. En ting jeg lenge har lurt på når det gjelder muslimske flagg som Turkmenistan, Algerie og Pakistan: Hvorfor er stjernene foran månen? Det er jo en aldri så liten fysisk umulighet... Endret 11. desember 2008 av Europa Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er det ingen som blir med og lager en uoffisiell tegnekonkurranse for et nytt norsk flagg på forumet? Hadde vært gøy å sett alle forslagene vi kunne fått ut av det. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Sett igang en konkurranse, du. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 AK47 og Koranen? Nei: The rifle stands for defense and vigilance, the open book symbolizes the importance of education, the hoe represents the country's agriculture, and the star symbolizes Marxism and internationalism. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg liker av en eller annen grunn dette: Seychellene Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg liker av en eller annen grunn dette: Seychellene LSD HYPERSPACE! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 En ting jeg lenge har lurt på når det gjelder muslimske flagg som Turkmenistan, Algerie og Pakistan: Hvorfor er stjernene foran månen? Det er jo en aldri så liten fysisk umulighet... Når du sier "foran", mener du da "til venstre for"? Dette er jo tross alt land der man leser fra høyre. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 syns Norges flagg er flott og hvorfor tro alle at det har noe med kristendommen og gjøre har dere ikke lært åssen det ble til Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 syns Norges flagg er flott og hvorfor tro alle at det har noe med kristendommen og gjøre Fordi det har et kors? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Må jo si Norge Rødt, hvitt og blått ftw! Liker forsåvidt enkle flagg jeg også, men skal helst være rødt, hvitt og blått. Når man begynner å dra inn lyseblå, grønn og gul, da blir det litt for "mamma, se hva jeg har tegnet i barnehagen!"-aktig Japan sitt flagg er jo kult. Og Kina. Wales or, selv om det er grønt i det! Sveits er og et av de kuleste! Ukraina og Tanzania har kanskje styggest Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tråden er flyttet fra Politikk og Samfunn til OT-baren. Reaksjoner på moderering taes på PM Lenke til kommentar
Europa Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Når du sier "foran", mener du da "til venstre for"? Dette er jo tross alt land der man leser fra høyre. Nei, jeg mener foran. Eller rettere sagt 'over' i planet. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Eneste nasjonalflagget som ikke er firkantet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg søkte litt rundt for å se om det var et eller annet ukjent land i Stillehavet eller noe sånn som også hadde et ikke-firkantet flagg, da jeg fant dette på Wikipedia: Nepals flagg er verdens eneste ikke-rektangulære nasjonalflagg. Litt pinlig at det er en feil der. Sveits har jo heller ikke et rektangulært flagg. Jeg liker Portugal sitt flagg meget godt. Fargene er fine å se på og den har litt advansert skjold uten at det blir for detaljert. Hellas sitt er også fint. Det er jo nesten i diskusjon.nos farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå