Europa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hva mener dere? Her er mine favoritter: Endret 11. desember 2008 av Europa Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg liker veldig godt Storbritannias flagg. Veldig stilfyllt og gir en mektig følelse. Ellers er flagget til Wales ganske tøfft: Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Gitt de 5 første så lurer jeg litt på hvorfor feks australia og danmark ikke er på listen din. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Eg likar enkle flagg best. Dei er lette å tegne opp og er lett gjennkjennelige på avstand og på flagstang når det er vindstille. Derfor er det tyske, nederlandske, russiske og andre flag med berre horisontale striper dei beste flagga. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Gitt de 5 første så lurer jeg litt på hvorfor feks australia og danmark ikke er på listen din. Australia har Union Jack-miniatyr i hjørnet av et ellers kjipt flagg. Det norske flagget er ikke det samme uten blåfargen. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Eg likar enkle flagg best. Dei er lette å tegne opp og er lett gjennkjennelige på avstand og på flagstang når det er vindstille. Derfor er det tyske, nederlandske, russiske og andre flag med berre horisontale striper dei beste flagga. En av de typsike oppgavene på barneskolen er jo å tegne flagget, da hovedsakelig det norske. Synes litt synd på barna i turkmenistan. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Selv liker jeg det engelske flagget (ikke britiske) ganske godt. Mulig det har med assosiasjoner til fotball å gjøre da. Endret 11. desember 2008 av MrLee Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Eg likar enkle flagg best. Dei er lette å tegne opp og er lett gjennkjennelige på avstand og på flagstang når det er vindstille. Derfor er det tyske, nederlandske, russiske og andre flag med berre horisontale striper dei beste flagga. En av de typsike oppgavene på barneskolen er jo å tegne flagget, da hovedsakelig det norske. Synes litt synd på barna i turkmenistan. :!: Håper dei har tynne fargeblyantar :!: Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Eg likar enkle flagg best. Dei er lette å tegne opp og er lett gjennkjennelige på avstand og på flagstang når det er vindstille. Derfor er det tyske, nederlandske, russiske og andre flag med berre horisontale striper dei beste flagga. En av de typsike oppgavene på barneskolen er jo å tegne flagget, da hovedsakelig det norske. Synes litt synd på barna i turkmenistan. Da jeg var mindre bodde jeg i afrika, og gikk på en International School. Det var litt komisk å skulle tegne flagget fra landet du kom fra, når alt jeg trengte var en linjal, mens barna fra f.eks wales eller kenya slet litt mer. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Selv om flagget for EU ikke er et nasjonaltflagg så syntes jeg det er flott. Blåfargen er veldig fin, og sirkelen med stjerner symboliserer makt og samhold. Et meget pent flagg. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Problemet med EU flagget er at det er et flag som til stadigheit må oppgraderast med ei ny stjerne når EU får eit nytt EU land. Eit godt flagg bør være tidlaust. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Flagget til Mozambique er litt tøft: Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 lol, AK47? :!: Jepp, det var en debatt i Mozambique for ikke så lenge siden om man skulle fjerne aken men folket ville beholde den. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Man kan jo lure litt på hva de prøvde å si med det flagget der Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Man kan jo lure litt på hva de prøvde å si med det flagget der Ikke kødd med oss, vi har våpen? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kongeflagget er tøft. Enkelt, men tøft. Jeg skulle ønske vi kunne hatt den løven i nasjonalflagget, samt at vi byttet ut korset med noe annet. Hvilket nasjonalflagg som er tøffest, det er jeg ikke helt sikker på, men blant andre Storbritannia utmerker seg. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg tenkte mer: Hva faen skal vi med bøker når vi har våpen og jordbruk? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men når vi snakker om representative bilder, så må nok Tynset kommune og Namsos kommune Inneha norges styggeste kommunevåpenskjold. Jeg ler hver gang jeg ser den øverste der. Tenker for meg at den står forvirret og sier "møøøh!" Det samme med en rekke andre kommuner som har helt teite kommunevåpen. Tørrfisk, måker, høner, otere, fyrtårn, spader og lignende. Kanskje det sier noe om historie, kultur og geografi, men når din største stolthet er et fyrtårn eller ei høne, da har du ikke mye å skryte av. Litt Off topic, sorry. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har alltid likt Turkmenistans flagg, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå