tubaen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 hallo:) jeg har en ipod touch som jeg nå ikke husker koden til. Søsteren min tok min ipod å så på den. hun kunne tydeligvis koden å jeg tok å bytta kode i en fart. siden jeg gjorde dette husker jeg nå ikke koden å lurer på om noen vet hjvordan jeg kan finne ut koden til min ipod touch. er det et program eller noe som gjør det? Takk:) Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 hallo:) jeg har en ipod touch som jeg nå ikke husker koden til. Søsteren min tok min ipod å så på den. hun kunne tydeligvis koden å jeg tok å bytta kode i en fart. siden jeg gjorde dette husker jeg nå ikke koden å lurer på om noen vet hjvordan jeg kan finne ut koden til min ipod touch. er det et program eller noe som gjør det? Takk:) Nå som du harendret koden ok ikke husker den vil jeg annbefale deg i og koble den til datamaskinen og konfigurere den. om du ikke har hvert inne på apple sine hjemmesider tidligere skal det stå en link anngående sokkerhets opplysninger Håper du får orden på dette.. NB. Dersom dette ikke løser problemet snakker vi om å sende din ipod toutch inn på service Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 "Hold down the power and home keys down for about 10 seconds each while plugged into itunes. When the screen goes black, release the power button but keep holding the home key until itunes says. We have detected an itouch in recovery mode. From there you can restore as normal via iTunes." http://answers.yahoo.com/question/index?qi...09225022AAM70P7 Lenke til kommentar
tubaen Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 ok. takk:) må jeg ha den opprinelige pcen? jeg leste det ett sted... jeg har kjøpt meg en mac, men hadde en hp da jeg kjøpte den. Har hp'en enda, men er stress å trekke internettkabler. må jeg ha den opprinelig pc'en jeg konfigurerte den med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå