Gå til innhold

ipod touch kode

Anbefalte innlegg

hallo:) jeg har en ipod touch som jeg nå ikke husker koden til. Søsteren min tok min ipod å så på den. hun kunne tydeligvis koden å jeg tok å bytta kode i en fart. siden jeg gjorde dette husker jeg nå ikke koden å lurer på om noen vet hjvordan jeg kan finne ut koden til min ipod touch. er det et program eller noe som gjør det?

Takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallo:) jeg har en ipod touch som jeg nå ikke husker koden til. Søsteren min tok min ipod å så på den. hun kunne tydeligvis koden å jeg tok å bytta kode i en fart. siden jeg gjorde dette husker jeg nå ikke koden å lurer på om noen vet hjvordan jeg kan finne ut koden til min ipod touch. er det et program eller noe som gjør det?

Takk:)

Nå som du harendret koden ok ikke husker den vil jeg annbefale deg i og koble den til datamaskinen og konfigurere den. om du ikke har hvert inne på apple sine hjemmesider tidligere skal det stå en link anngående sokkerhets opplysninger :)

Håper du får orden på dette..

NB. Dersom dette ikke løser problemet snakker vi om å sende din ipod toutch inn på service :)

Lenke til kommentar

ok. takk:) må jeg ha den opprinelige pcen? jeg leste det ett sted... jeg har kjøpt meg en mac, men hadde en hp da jeg kjøpte den. Har hp'en enda, men er stress å trekke internettkabler.

må jeg ha den opprinelig pc'en jeg konfigurerte den med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...