BrageGundersen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg har diskutert med en kamerat om hvordan disse hvite merkene kommer på neglene. Vi har hørt forkjellige teorier og står på det vi har lest og hørt. Noen som egentlig veit hva disse kommer av? På forhånd takk! Endret 23. desember 2008 av BrageGundersen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Den vanligste årsaken til hvite flekker på neglene er imidlertid små skader av neglsengen, og hvis det etter en liten blødning blir en hvit flekk under neglen, må denne vokse seg helt ut og fornyes fra roten av før den ser normal ut, og det kan ta 6-12 mnd. på fingrene og 18-24 mnd. på tærne. - Sitat Lenke til kommentar
BrageGundersen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Takk mann!(: Lenke til kommentar
AmandaM Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei Litt seint svar her. Men jeg har hørt at det skyldes sink mangel. Å får avogtil prikker selv, men da tar jeg noe tilskudd av sink en periode, og de går vekk. Så min mening er at det er sink-mangel. det er forsåvidt lett å teste ut selv. Du kan kjøpe sink-tester på enkelte helsekostbutikker. Smaken på denne endrer seg etter hvor mye sink du har i kroppen. Lenke til kommentar
BrageGundersen Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Hei Litt seint svar her. Men jeg har hørt at det skyldes sink mangel. Å får avogtil prikker selv, men da tar jeg noe tilskudd av sink en periode, og de går vekk. Så min mening er at det er sink-mangel. det er forsåvidt lett å teste ut selv. Du kan kjøpe sink-tester på enkelte helsekostbutikker. Smaken på denne endrer seg etter hvor mye sink du har i kroppen. God teori (: Takk AmandaM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå