Misantropen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 I nyeste hjemmekino ble det reklamert of en ny rund (retro) høyttaler fra Grundig, Audiorama 9000. Men jeg har ikke klart å finne en eneste forhandler av denne. Ligger litt info her Noen som vet hvem som selger denne, evt leveringsdato? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Produkter som blir annonsert er ofte noen måneder unna. B&W har også designhøyttalere med vel så god, om ikke bedre, lyd. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 B&W har sikkert noe slikt til 4 ganger prisen Men jeg mener de ikke har runde kuler. Poenget var vel 360° og muligheten til å henge dem fra taket som bakhøyttalere over sofaen. Jeg har sendt mail til Grundig, de har dem på lager og man kan bestille dem hos Expert. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kom tilfeldigvis over denne tråden. Audioconcept.se har desse i sitt sortiment, synes ikkje prisen var så avskrekkande heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå