Yeahright Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sliter litt med å få enablet en bruker konto etter at jeg har satt opp en maskin med sysprep. Jeg har en del konferanse maskiner som jeg nå, endelig, har fått standardisert og laget img av. Etter at jeg satt opp ny maskin, via sysprep, og satt opp autologon får jeg at konten er stengt ved første reboot. Når jeg var innlogget (første gang) som admin kunne jeg se kontoen. Men nå er den borte. Maskinene er ikke i domenet. Tenkte kanskje at det kunne hjelpe. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 WTF!! Maskinen står rett vedsiden av meg. Og nå skrude den av skjermen. Når jeg flyttet på musen logget den seg på! Selv om feilmld var oppe for 10 sec siden om at kontoen var stengt! Går inn i Control panelet og der er kontoen! WTF, BILL!!!!!!!!!!!! LOL Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) haha leste ikke riktig tror jeg, men jaja, der er den jo! et par rebooter før man fastslår at alt funker er lurt Endret 11. desember 2008 av simster Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 haha leste ikke riktig tror jeg, men jaja, der er den jo!et par rebooter før man fastslår at alt funker er lurt Snodige greier... Rebootet 2-3 ganger. Men nå funker alt ok. Ser ut til at enn må "vente litt".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå