KL007 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei alle sammen, saken er vel egentlig ganske enkel. Jeg trenger noe hjelp til å bygge en mediapc til lcd tven min da det er en del år siden jeg holdt meg oppdatert på hardwarefronten. Jeg spiller ingenting på pcen foruten Football Manager så den trenger ikke være rå til å drive spill. Den trenger derimot: -Kabinett som har plass til minst 4 harddisker (gjerne mer for å bygge ut i fremtiden) -Skjermkort med HDMI ut. -Greie å spille av 720p og 1080p filmer uten problem. Som tidligere nevnt har jeg ikke fulgt med på hardwarefronten på en stund så jeg vet ikke hva som trengs av RAM og CPU for å spille av HD filmer knirkefritt eller om man bare trenger et bra skjermkort. På forhånd takk Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har akkurat kjøpt dette oppsettet. Kabinettet passer ikke for deg, har plass til to HD. Noen mener jeg burde gått et hakk opp i HK. Jeg synes dette er et bra oppsett. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=85470 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå