Hoppesagåsa Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg kjører nå slackware 9.0 . Som vanlig har jeg pleide å montere fat32 disken med mount -t vfat -o iocharset=utf8 /dev/hdc5 /mnt/dos Det har gått knirkefritt med tanke på æ, ø og å. Dvs inntil igår. Nå ser f.eks fila søknad.abw slik ut s303270knad.abw Hva er dette for noe rart da? Det eneste jeg nylig har gjort er å installere noen ttf-fonter fra windows, men tviler på at det er av betydning. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Nå skjer det mye rart her. KDE kræsjer i hutt og pine, programmer henger seg, nettverkskort som plutslig ikke fungerer lenger, osv. Tenker det blir en reinstall her. Litt flaut men. Får vel unnskylde meg med at det ikke er den offisielle versjonen av SW9.0 jeg kjører. Men det blir det nå. Så får vi se.... Lenke til kommentar
dvj Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg kjører nå slackware 9.0 . Som vanlig har jeg pleide å montere fat32 disken med mount -t vfat -o iocharset=utf8 /dev/hdc5 /mnt/dos Det har gått knirkefritt med tanke på æ, ø og å. Dvs inntil igår. Nå ser f.eks fila søknad.abw slik ut s303270knad.abw Hva er dette for noe rart da? Det eneste jeg nylig har gjort er å installere noen ttf-fonter fra windows, men tviler på at det er av betydning. bruker du ikke feil "iocharset", husker at jeg måtte skifte fra utf8 i xchat2 til iso-8859-1 til å få skikkelige norske bokstaver. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 dj din avatar er litt for stor, maks er 50x50. Jeg hadde og noen småproblemer med slack 9, bytte fort tilbake. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 slackware 9 er digg, er vel neppe no problemer med det ? kanskje sånne som har brukt red hat som får øæå problemer. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 slackware 9 er digg, er vel neppe no problemer med det ?kanskje sånne som har brukt red hat som får øæå problemer. Saklig Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hmmz... Slackware 9, ja... Installerte det, men hadde problemer med gcc 3.2, og etter hvert som jeg installerte blackbox ble det kernel panic av et eller annet slag under boot hele tiden. Var trøtt og sliten, så jeg installerte 8.1 igjenn og gikk og la meg Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Kunne jo vært spennende med noen flere syn på SW9.0. Hva synes dere andre? Lenke til kommentar
naken Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Bruker Slack 9.0 som server, fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg installerte Slackware 9.0 tvert det kom på min "Workstation"... men jeg hev det fort ut igjen, da jeg hadde problemer med og compile mye... Wine,Fluxbox,QuicDC m.m... Jeg installerte Slackware 8.1 istede og kjører det nå. Men, på Alt-mulig-serveren min kjører jeg Slackware 9.0 og den går helt uten problemer. Jeg holder meg unna Slackware 9.0 for en stund, intil jeg kan være sikker på at det går og compile alt jeg vil ha.... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 jeg har nå kjørt slack 9.0 siden det kom ut. og har ikke hatt noen av problemene som dere skriver. Jeg får kompilert alt jeg vil Ingen kernel panic Alt fungerer som bare det Lenke til kommentar
tryll Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg innstalerte slackware 9.0 på min arbeids-stasjon på jobben, har ikke hatt noe problemer i det hele tatt, alt funker fint, og har fått kompilert det jeg vil osv :smile: Lenke til kommentar
iDude Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 slackware 9 er digg, er vel neppe no problemer med det ?kanskje sånne som har brukt red hat som får øæå problemer. Slackware 9 bruker glibc 2.3, som nok er grunnen til at noen har problemer med å kompilere wine og noen andre programmer. Hilsen en RH9-bruker (glibc 2.3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå