Ekko Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Tror du komemr til å angre om du sitter om 5 år samme sted og tenker samme tankene. Jeg ville tatt en pause fra ham. Se hvordand et går, ikke skaff deg noen ny nødvendigvis, bare se hvordan du har det uten ham. Og dersom han faktisk er den du forelsket deg i for noen år siden, vil det være en vekker for ham. Hvis han benytter anledningen til å løpe ut å få seg noe annet kan du være sikker på at du har gjort rett i å ta en timeout. Endret 12. desember 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Gjest anonym_addox Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 For det første så må jeg bare si at han ikke har vært utro i den forstand at han har ligget med noen andre, men han brutt andre grenser som jeg har sagt klart i fra at jeg ikke tolererer. Og jeg er ikke en sånn person som har noe problemer med at han hadde hatt jentevenner. Og det jeg har fått vite er ting er noe jeg har funnet ut selv, han har aldri vært ærlig og sagt noe selv. Det er sikkert mye jeg ikke vet. Jeg tror jeg kunne fått det så mye bedre med noen andre, men så er det det alle sier da, at man ikke nødvendigvis får det bedre et annet sted. Har han brutt ting som du ser som veldig viktige i et forhold burde dette da være klart. Utro er en ting som jeg mener er nulltoleranse, uansett kjærlighet. Men det er bare min oppfatning. Om du vil få det bedre noen andre plasser er ikke helt umulig viss du føler deg så skuffet og at han aldri er ærlig med deg. Ang. gresset så prøver det bare å si at ofte har det seg slik at alt ser mer attraktivt ut når du ikke har det selv. Dersom du føler at forholdet uansett er doomed uten redning, dvs at ingen ting kan redde det, så er ikke en break-up noe å utsette. Dersom du derimot elsker denne typen og vil at forholdet skal kunne reddes ville jeg prøvd så hardt jeg kunne på dette. Lenke til kommentar
Gjest Guest_christine_* Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har han brutt ting som du ser som veldig viktige i et forhold burde dette da være klart. Utro er en ting som jeg mener er nulltoleranse, uansett kjærlighet. Men det er bare min oppfatning. Om du vil få det bedre noen andre plasser er ikke helt umulig viss du føler deg så skuffet og at han aldri er ærlig med deg. Ang. gresset så prøver det bare å si at ofte har det seg slik at alt ser mer attraktivt ut når du ikke har det selv. Dersom du føler at forholdet uansett er doomed uten redning, dvs at ingen ting kan redde det, så er ikke en break-up noe å utsette. Dersom du derimot elsker denne typen og vil at forholdet skal kunne reddes ville jeg prøvd så hardt jeg kunne på dette. Man blir selvfølgelig veldig glad i en person man har vært sammen med så lenge, men jeg føler at jeg må redde hele forholdet alene på en måte. Siden jeg er så glad i han så vil jeg jo at det skal reddes, men det er vanskelig å gjøre det alene. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bare husk det, at hvis du går ut av det forholdet og inn i et annet, og det nye forholdet over hodet ikke varer i lengden, sitter du på bar bakke. Men jeg antar du er relativt attraktiv blant menn, så du har sikkert ikke problemer med å velge og vrake da heller. Men jeg vil anbefale deg at det neste forholdet du går inn i, er NØYE analysert. Jeg brukte tre-fire måneder med prating både på msn og treff i virkeligheten før jeg lot meg gå inn i et forhold. Da visste jeg sånn ca. hva jeg kom til, og nå har det holdt i snart to år Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er et poeng å bite merke i at TS ikke har vurdert å bytte ut typen sin før det har dukket opp en ny. Det sier jo litt om TS. Lurer på om TS virkelig har lagt det hun burde i forholdet... Uansett så har ikke TS guts og vilje nok til å ha kontroll på sitt eget liv og til å avslutte forhold som burde vert avsluttet for lenge siden. Uansett, TS kan like så godt bytte ut fyren hun har nå med Mr. Greengrass. Det er liksom ikke noe nytt under solen her... Vi kan jo bare håpe at Mr. Greeengrass får nok respekt og nok vilje fra TS til at han ser et poeng i å respektere henne og forholdet. Hvorfor TS trenger et diskusjonsforum til å rettferdiggjøre sine fremtidsplaner om å bytte ut sin nåværende partner er jo også et tankekors... Så TS, om du skal være litt ærlig med din nåværende så må du huske å oppgi grunnen for bruddet å være at du ikke har vert tøff nok til å bryte ut av forholdet før du fant en erstatning. Lenke til kommentar
Gjest Guest_christine_* Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er et poeng å bite merke i at TS ikke har vurdert å bytte ut typen sin før det har dukket opp en ny. Det sier jo litt om TS. Lurer på om TS virkelig har lagt det hun burde i forholdet... Uansett så har ikke TS guts og vilje nok til å ha kontroll på sitt eget liv og til å avslutte forhold som burde vert avsluttet for lenge siden. Uansett, TS kan like så godt bytte ut fyren hun har nå med Mr. Greengrass. Det er liksom ikke noe nytt under solen her... Vi kan jo bare håpe at Mr. Greeengrass får nok respekt og nok vilje fra TS til at han ser et poeng i å respektere henne og forholdet. Hvorfor TS trenger et diskusjonsforum til å rettferdiggjøre sine fremtidsplaner om å bytte ut sin nåværende partner er jo også et tankekors... Så TS, om du skal være litt ærlig med din nåværende så må du huske å oppgi grunnen for bruddet å være at du ikke har vert tøff nok til å bryte ut av forholdet før du fant en erstatning. Jo, jeg vurderte det lenge før det "dukket opp en ny". Ja, jeg har lagt ned veldig mye i dette forholdet, han har betydd alt for meg, men det er vanskelig å få et forhold til å fungere på egenhånd. Jeg skrev inn her for å få høre andres erfaringer om man kan få det bedre med andre, ikke noe mer. Det har ikke manglet på ærlighet fra min side i dette forholdet, så det skal nok ikke bli noe problem. Det er greit å være brutal, men å dra sine egne konklusjoner ut fra intet syns jeg lite om. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jo, jeg vurderte det lenge før det "dukket opp en ny". Ja, jeg har lagt ned veldig mye i dette forholdet, han har betydd alt for meg, men det er vanskelig å få et forhold til å fungere på egenhånd. Jeg skrev inn her for å få høre andres erfaringer om man kan få det bedre med andre, ikke noe mer. Det har ikke manglet på ærlighet fra min side i dette forholdet, så det skal nok ikke bli noe problem. Det er greit å være brutal, men å dra sine egne konklusjoner ut fra intet syns jeg lite om. Mine konklusjoner er tatt fra en _mengde_ med erfaring. Både personlig og gjennom tredjepart. Så der har du mine erfaringer. (Ønsker du å"se hvorfor jeg konkluderer slik som jeg gjør så er det bare å skumme forumet etter tråder der menn har blitt byttet ut. de florerer...) Forøvrig så er som regel alltid gresset grønnere på andre siden. I alle fall i begynnelsen. Etterhvert tar gresset den fargen gartnerne ønsker gresset skal ha. Enda flere erfaringer... Men om du vil ha et forhold som virkelig fungerer så må du være tålmodig nok til å vente til du finner en man som elsker deg _og_ som har nok penger til å holde andre alfa hanner vekke. Er du såpass psykisk sterk vil du få et langt og lykkelig forhold Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dersom alt du sier er den hele sannheten, er det tvilsomt noe poeng i å samle på typen din. Jeg velger dog å tro du har skrevet dette i en form for desperasjon eller sinne. Bidrar med mitt, forelskelser kommer og går. Se på hva du har og tenk over om det er noe du ønsker å gi opp. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg er faktisk enig med brutal_mann her. En ting til TS: det går an å tenke selv. Men alt har sin pris, så uansett hva du velger mister du det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå