Sono Juventino Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hei Jeg ser etter noen som kan legge til ekstra funksjoner i en plugin til textpattern. Pluginen er kodet i php og gir meg muligheten til å lage fotball-tabeller og lignende på min side. Jeg trenger noen nye funksjoner i systemet og ser etter noen som kan gjøre jobben. (Du vil få muligheten til å få se plugin-koden hvis det ønskes) Dette ønsker jeh: - Legge til et felt for "spilte kamper" i tabellen - Endre tellesystemet for rundene inne i pluginen. Jeg vil ha et eget tallsystem for hvert liga. Nå fortsetter en liga der den andre slapp. Serie A runde 15, Champions League runde 16 osv. - Ny opptelling av resultatene når "save" trykkes. Har hatt problemer med at resultater har lagt seg inn flere ganger. - Når en runde slettes skal poeng og mål også slettes. - Legge til klasser i tabellen så det er mulig å skille plassene for champions league, uefa og nedrykkssone. Jeg er usikker på hvor mye denne jobben er verdt, men gi meg et tilbud, så skal jeg vurdere det. Mvh, Thomas Edit: Har funnet en mann til jobben. Tråden kan stenges. Endret 12. desember 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå