KjellV Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg mottok ordren min fra komplett.no Lørdag og etter å ha sett gjennom lappen trodde jeg alle delene var kommet fram. Da jeg senere opnet kassen fann jeg et Epox 8RGA+ i steden for en sort Samsung DVD-spiller. Hvilke "rettigheter" har jeg? PS: Har akkurat sendt mail til de og sagt jeg har fått feil så det er ikke vits i å komme med kommentarer som "hva er problemet" og "behold det". Lenke til kommentar
norway Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har du fått feil , så har du nok gjort det rette , tror ikke de skulle stilt seg på bakbena av den grunn... De har et godt rykte(det beste?) , og tror ikke de vill ødelegge det. Hadde hjerne vert enklere å ringe..? Og har du kvitering på at du har feil vare , så er det hvertfall ikke noe problem...Tror jeg hvertfall.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Sikkert bare en feilsending ! Verden er ikke feilfritt så lenge det trakker mennesker rundt om ! dette går sikkert bra :wink: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 For min del gjør det ikke noe hvis de ikke vil gi meg ny vare (hk'et koster jo 3 ganger så mye og passer fint i en server) men tenkte jeg skulle være ærlig. Det henger slik klistrelapp på esken til hovedkortet (slik lapp det henger på alle varene) så tror på de tror meg. Jeg har vel rett på å få dekket porto (koster jo å sende det i retur) og kanskje få litt "finnerlønn"? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 hvis du ikke MÅ sende det til komplett kan jeg godt sende deg en dvd-spiller i bytte Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hvorfor ikke bare beholde det Hvor mye betalte du for pakken? Har du bruk for det og Komplett ikke sier noe kan du jo bare beholde det :smile: Eller selge det "bilig" Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har vel rett på å få dekket porto (koster jo å sende det i retur) og kanskje få litt "finnerlønn"? De skal dekke porto, og du får en kopp. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Hvorfor ikke bare beholde det Hvor mye betalte du for pakken? Har du bruk for det og Komplett ikke sier noe kan du jo bare beholde det :smile: Eller selge det "bilig" Det var jo mange andre deler i pakken så hva jeg betalte totalt har vel ikke noe med saken å gjøre? Hvis du ikke fikk med deg hva jeg skrev i slutten av mitt første innlegg så skrev jeg at jeg allerede har sendt mail og sagt fra at jeg har fått feil. Jeg har vel rett på å få dekket porto (koster jo å sende det i retur) og kanskje få litt "finnerlønn"? De skal dekke porto, og du får en kopp. En kopp for å returnere et gudd hk? Råttent! Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nostradamus skrev: Jeg har vel rett på å få dekket porto (koster jo å sende det i retur) og kanskje få litt "finnerlønn"? De skal dekke porto, og du får en kopp. Eller t-skjorte hvis de er i godt humør! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 de koppene er forresten elendige... kamerat som fikk det som "kompensasjon" Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Returner det. Av den enkle grunn at viss du beheld det blir det dyrare komponenter for oss andre. Og den som skulle hatt Epox kortet og har fått ein dvd-spiller har nok sagt ifrå, dermed vil dei nok kunne finne ut kva ordrer som er blitt miksa. Dermed vil du tjene på det du sitter med pluss (ein kopp og kanskje ei t-skjorte). mvh JanEirik Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Returner det. Av den enkle grunn at viss du beheld det blir det dyrare komponenter for oss andre. Og den som skulle hatt Epox kortet og har fått ein dvd-spiller har nok sagt ifrå, dermed vil dei nok kunne finne ut kva ordrer som er blitt miksa. Dermed vil du tjene på det du sitter med pluss (ein kopp og kanskje ei t-skjorte). mvh JanEirik Sikker på at de sendte en DVD-spiller til en annen og kortet til meg? Kan jo bare ha tenkt litt feil han som pakket ordren min. Men som jeg har sagt et par ganger før i threaden: Har sendt mail til komplett og sagt jeg har fått feil. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 siden du alt har sagt fra så lurer jeg på hvorfor denne tråden eksisterer :wink: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 siden du alt har sagt fra så lurer jeg på hvorfor denne tråden eksisterer :wink: Fordi jeg lurer på om jeg kan kreve noe fra de. Har aldri spurt om jeg skal levere det tilbake eller ikke. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 de koppene er forresten elendige... kamerat som fikk det som "kompensasjon" Psj, det er ingenting feil med koppen. Den er digg Fin er den å.... Selv fikk jeg en kopp fordi at mitt kjære Gainward GF4 Ti 4200 kort tok kvelden.. grafikk feil og div lure ting. Bare digger den koppen Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Så vidt jeg vet så skal du gå på kontoen din på komplett, søke om retur, der finner du forskjellige valg på hvorfor du skal sende tilbake og der velger du retur pga feilsendt vare... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Fikk svar fra de nå. Nå skal de sende en lappe jeg klistrer på pakken slik at jeg slipper porto, så skal jeg sende det inn som retur, så skal de behandle returen og SÅ kan de sende meg DVD-spilleren min. Dette er hvordan de behandler en fyr som har kjøpt for 44K hos dem det siste året og som er så ærlig og sier fra når han får en "for bra" vare. Nei, fra nå av blir det andre web-shopper som får ordren min hvis de har varene jeg vil ha. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Gi dem beskjed om at du beholder varen såfremt de ikke sender deg dvd spilleren først. Det er de som har gjort en feil, og det skal ikke du lide for. Det tar fort to uker før du har dvd spilleren, og det er mildt sagt ræva behandling av en god kunde. De har tabba seg ut, så de får ordne opp på raskest mulig måte. Hvis de ikke vil gå med på det og du beholder kortet er det de som taper på det. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Gi dem beskjed om at du beholder varen såfremt de ikke sender deg dvd spilleren først. Det er de som har gjort en feil, og det skal ikke du lide for. Det tar fort to uker før du har dvd spilleren, og det er mildt sagt ræva behandling av en god kunde. De har tabba seg ut, så de får ordne opp på raskest mulig måte.Hvis de ikke vil gå med på det og du beholder kortet er det de som taper på det. For å gjøre en veldig lang historie kort (vurderer å legge ut hele smørja/saksgangen her) Komplett.no sendte meg en dårligere cpu en bestilt. Dette oppdaget jeg etter at den var montert, jeg holdt på i flere uker for å få komplett til å sende meg den riktige cpu før jeg sendte den andre i retur. De mente at selv om de hadde gjordt feil så skulle jeg være uten pc i over en uke slik at de kunne få inn den feilsendte varen før jeg fikk tilsendt den nye. (det tok faktisk over 1 uke fra vi ble enige til jeg mottok ny cpu) Det endte opp med at de sendte ut ny CPU m/faktura, og når jeg sendte inn i retur ble faktura kreditert. Det ble den og det ble gjord samme dag som de mottok den i retur - det er vel det eneste positive jeg har å si om den saken. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Det er sånn det bør gjøres. Når de tabber seg ut bør de også rydde opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå