Vaenas Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg hadde da min første innlevering i web design her om dagen og fikk en 5+, Det jeg lurer på da er hva dere syntes om siden min. Fruitland Download PS: De kartene er slik grunnet dårlig tid før innlevering. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Helt grei den da Lenke til kommentar
laurell Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Siden er helt grei den, men hvordan laget du den? Veldig mye koding, over 200 diver på en så liten side.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg hørte fra min far (Som er en Web designer) at jeg kunne lage hele siden i Photoshop for å så slice den opp og fortsette med kodinger i Dreamviewer legge på små scripts og slikt, Men visste da ikke selv hvordan jeg kombinerte slices. Så ble til at alle ble i hver sin slice... Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 5+ på fruitland? Hva er poenget med å dele opp headeren i hundre-vis av bilder? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Karakteren jeg fikk for prosjektet. Det med å dele opp headeren i hundre-vus av bilder har med at jeg ikke visste hvordan jeg kombinerte Slices når jeg lagde siden og hadde ikke tilgang til nett. Men kom gjerne å fortell hvordan jeg fikser slik at slices kombineres. Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du trenger ikke bruke det- slice-greiene. Tungvindt. Kun ta hele headeren i et bilde , å sett som bakgrunn i #header eller noe. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Vet det, men jeg lager alt i photoshop ikke bare headeren. Så derfor ligger den sånn. Men kan jo som sagt legge den i #header som en helt dokument etterpå. Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vet det, men jeg lager alt i photoshop ikke bare headeren. Så derfor ligger den sånn. Men kan jo som sagt legge den i #header som en helt dokument etterpå. Lag hele layouten i photoshop, lagre det. Merge alle layerne sammen til et, velg req-margue-tool å marker header, så ctrl + c, så file -> new så kommer størrelsen opp på det du har kopiert, så lim inn i det nye dokumentet. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det er mye enklere å dele opp designet med 'Slice'-verktøyet, dette er riktig vei å gå. Linken er nede. Endring: Jeg vet det er slik du har gjort det, Vaenas. Var ThomasQ jeg siktet til. Endret 7. januar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Er det jeg har brukt. Men har fått svar på alt så kommer ikke til å fikse en ny link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå