Silversurfer280 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei ! Maskinen min er umennskelig treg i oppstarten. Når jeg ser i oppgavebehandlingen så er det veldig mange prosesser som kjører, og mange av de flere ganger. Kan jeg gjøre noe for å få maskinen raskere ? Slå av proesser e.l. ? Fint også om noen kan fortelle meg hvordan jeg evt. skrur disse prosessene av :o) Jeg legger ved et screenshot av oppgavebehandlingen. Håper noen kan gi meg svar, da jeg begynner å bli rimelig frustrert. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 start - kjør - msconfig - oppstartprogrammer her velger du hva som skal startes av programmer, noen er du nødt og ha andre kan du bare hake vekk . jeg har 11 oppstartsprogammer som kjører, det er lite tror jeg. du kan jo prøve deg litt frem og se om det hjelper.. er vel lurest å ha en datakyndig person til å se over det for deg, så du kan jo poste et bilde over hva som starter opp. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 har 2 eller 3 ting som starter ved oppstart men hvis du har mistanke om virus kandu følge veiledningen linket øverst i signaturen min Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) 2 -3 ting ? det var da lite , jeg har ,og bare er "nødt" til å ha , oppdate for virus , og win. , msn og steam , nvidia controller, vista sidebar og 3-4 ting som er nødt til å starte opp for at pc'en skal fungere skikkelig .. Endret 11. desember 2008 av toazty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå