Faxfinn Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg (sammen med en gruppe i 9klasse) hadde om sexual- tema.... vi fikk ca 300 kondomer av sykesøster på skolen for å sjekke om de var "tette"... og det var de:P så 0/300 høres ut som en god odds syntest jo jeg... Må spør, hadde dere sex 300 ganger? Hvordan ble denne testen utført i praksis? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skjønner nå at jeg gikk på feil u. skole. :!: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 15% sjanse for graviditet ved normal bruk av kondom høres absolutt ikke urimelig ut. Kanskje verdt å få med seg at slikt måles over et år, ellers hadde man jo vært ganske garantert graviditet Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg (sammen med en gruppe i 9klasse) hadde om sexual- tema.... vi fikk ca 300 kondomer av sykesøster på skolen for å sjekke om de var "tette"... og det var de:P så 0/300 høres ut som en god odds syntest jo jeg... Må spør, hadde dere sex 300 ganger? Hvordan ble denne testen utført i praksis? Eh, man fyller dem med luft ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg