Gå til innhold

Åssen style skjegg? Hvilken stil?


Anbefalte innlegg

Så da har jeg etter et lite veddemål funnet ut at jeg faktisk får dugelig med skjegg til en 18-åring å være. Spørsmålet er da: Hva nå?

 

For de som ikke vet det, dvs. sannsynligvis de aller aller fleste her, skal jeg joine in i dette arrangementet i desember,

 

 

 

 

Og tenker at jeg må foreta meg noe "stilig" med mitt ansiktshår. Jeg tenkte på noe á la dette:

preston_10mar08_big_250.jpg

 

 

Dog fyren på dette bildet har denne "frisyren" naturlig.. ja, dere skjønner. Synes det så litt stilig ut. Jeg har fått protester fra diverse enheter jeg har spurt til råds, som sier jeg må beholde det akkurat som det er. Til slutt finner dere to bilder av meg pr. for fem minutter siden eller noe sånt.

 

Anyone?

 

Eh, nei, ikke koteletter. Det skjer ikke :p selv om gutta i klassen maser om det :D

 

Edit: Bare så dere vet det har jeg aldri laget noen "frisyre" i ansiktet mitt før. Har kun trimmet det jeg har litt ned en del ganger, ellers ville det vært 6 cm eller noe sånt siden jeg barberte meg rett før skolestart. Og så mye skjegg gidder jeg ikke akkurat nå ;)

post-149523-1228958446_thumb.jpg

post-149523-1228958454_thumb.jpg

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...