N_M_V Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er det en nødvendig/fordel å legge inn XP på nytt ved skifte av prossesor ? (PCU hehe) Lenke til kommentar
norway Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nei/Nei Du kan tenke på det som dette , trenger du å legge inn xp på ny hver gang du får en ny HD , ram , skjermkort..? Svaret er også her nei.... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Niks. Er ingenting nytt soms kal bli installert da eller lignende, ikke ny BIOs eller noe. Så det trenger du ikke Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nope... Det er helt unødvendig. Har selv byttet prosessor flere ganger uten å installere XP på nytt av den grunn. Ved bytte av hovedkort er det kanskje litt større grunn til å reinstallere. Men det kommer an på... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Tror ikke det er noen fordel med det. Men jeg kan jo ta feil (selv om jeg tror jeg har rett ). Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Men bør oppdatere drivere for Amd pros. XP har støtte for dei ! Min datam.>maskinvare>enhetsbeh.>prosessorer>oppdater drivere Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Takker, snakk om support (4 svar på 3 min. det er ikke dårlig det!) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ny installasjon av Windows er først og fremst nødvendig ved bytte av hovedkort (med mindre du bruker til et helt identisk hovedkort). Lenke til kommentar
norway Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Takker, snakk om support (4 svar på 3 min. det er ikke dårlig det!) Bedre enn hva en hver kjede kan dra på seg... 10 min med venting , og du må betale for å høre på musikk.... Kjekke saker Hardware.no vett du!! Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nope... Det er helt unødvendig. Har selv byttet prosessor flere ganger uten å installere XP på nytt av den grunn. Ved bytte av hovedkort er det kanskje litt større grunn til å reinstallere. Men det kommer an på... Øøøh... ved bytte av hovedkort er det definitivt nødvendig, med mindre man kjører identisk chipsett eller noe sant... Det er klart at det kan starte og kanskje også halte avgårde, men det burde bli nokså mange problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå