FWD Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg planlegger å gå til innkjøp av en ny strømforsyning, nærmere bestemt en på 1000w. De modellene jeg foreløpig har vurdert er: - Mist 1000w - Corsair 1000w - OCZ EliteXStream 1000w Da jeg overhodet ikke har peiling på hva jeg vil merke av forskjell mellom disse strømforsyningene, spør jeg dere om hjelp. OCZ er vel den eneste som ikke er modulær, det er begge de andre. Misten er klart billigst. Vil det utgjøre noen stor fordel å gå for den dyrere corsair, eller kan jeg trygt spare noen hundrelkapper og gå for Mist? Noen som vet hvilken som har lavest støynivå? Dersom noen har noen andre gode forslag i samme prisklasse, hadde jeg satt stor pris på å få vite det:-) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 jeg kan anbefale corsair hx1000w som en veldig kraftig og stabil psu. er til og med godkjent for trippel sli. corsairen støyer lite og er solid satt sammen. kvalitet hele veien;) se i sig for å se hva corsair'en driver av specs. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tja uten å ha hatt Corsair'en selv så sies det at den støyer iforhold til andre. Jeg likte tidligere Mist 1000 wattern, men etter at de gikk over til Japse-kondensatorere så støyer den vesentlig mer enn tidligere, sikkert på Corsairens nivå atm. Den tidligere Misten bråkte, bråke blir kanskje feil ord, men den er hørbar viss du lener deg litt mot den, den tidligere misten støyet ihvertfall ikke et sekund Jeg ville ihvertfall gått for Corsairen siden det ikke er nevneverdig forskjell i pris lenger heller Lenke til kommentar
FWD Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Takk for svar, da går jeg nok for corsairen. Med mindre noen flere har noen kommentarer i siste liten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå