Janmandelid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har en datamaskin stående på hemsen i huset, og dette er hovedmaskinen. Har gjort det sånn at de bærbare kan få tilgang til visse mapper via det trådløse nettet, og nå har jeg fire mapper tilgjengelige. Men den femte og flere selv om jeg har gjort det samme med de (sagt at de skal deles) og når jeg skal åpne de fra de andre maskinene så får jeg opp følgende feilmelding: *mappe* er ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tillatelse til å bruke denne nettverksressursen. Serveren har ikke nok lagringsplass til at denne kommandoen kan utføres. Noen som har peiling her? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Ingen som vet noe om dette? Det finnes vel ingen restriksjoner i antall mapper som kan deles? Kjører XP SP3. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Mener og vite at dette er en kjent feil, ta og søk på supportsidene til MS. Lenke til kommentar
cjacobsen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvis mappene ligger på eksterne harddisker kan man fort få denne feilmeldingen. Har skrevet et innlegg om det på bloggen min; da angående Windows server 2003, men fremgangsmåten er lik på Windows XP. http://lokeserver.blogspot.com/2008/12/usb-drive.html Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Hvis mappene ligger på eksterne harddisker kan man fort få denne feilmeldingen. Har skrevet et innlegg om det på bloggen min; da angående Windows server 2003, men fremgangsmåten er lik på Windows XP. http://lokeserver.blogspot.com/2008/12/usb-drive.html Utrolig bra! Dette fungerte med en gang da jeg satte verdien til 15! Tusen tusen takk! Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Men jeg har nå et annet problem. På de bærbare maskinene i huset så får man nå opp en liste over datamaskiner som er tilknyttet nettverket, men det gjør jeg altså ikke på den stasjonære til tross for at jeg får delt ut ifra denne maskina. Er det en eller annen innstilling som gjør dette? Jeg vil jo gjøre det sånn at alle maskiner kan dele noe med alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå