Bella86 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Noe særlig mer enn 3dagers, nei takk. Men tredagers kan være uutrolig sexy! Lenke til kommentar
Mez Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Legg ut noen bilder av forskjellige skjegg/bart osv. da så kan jentene si hva de mener? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Skjegg kan være veldig bra, barter har jeg derimot ikke sansen for. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 neckbeard ser grusomt ut. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 neckbeard ser grusomt ut. Peter Christen Asbjørnsen disagrees Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 For ikke å snakke om Joshua French. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Glad jeg ikke har skjeggvekst. Ser forferdelig ut på 99 % av de som har det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Glad jeg ikke har skjeggvekst. Ser forferdelig ut på 99 % av de som har det. Så vidt jeg kan se er det bare en fyr som ser forferdelig ut her, og det er han i midten. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg synes skjegg er greit jeg. Fattern hadde helskjegg, og selv har jeg helskjegg. Enkelt og greit fordi kvinner flest foretrekker at man ikke har noe slikt, og nå er jeg singel, så da nyter jeg det hele. Pluss at det er jævlig deilig med skjegg om vinteren. Jeg jobber ute hver dag, og synes det er greit med litt "beskyttelse" i trynet. Eneste ulempen er jo da snørr/istapper fra barten og sånn, men det overlever jeg. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Detta e meg, good or bad?... ja har rødt hår! Bilde Dude, det der skal du være stolt av! Jeg har litt rødskjær i skjegget da... såvidt at det er noe. Men med en hatt på hodet så klarer jeg meg: Endret 16. september 2009 av SkjeggNorris Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Den var unik og råfet! Selv har jeg: Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Noen som vet hvem Kyrre på X factor er? Han er læreren vår. Temmelig sært skjegg. Det er en lang pølse som henger ned fra haken. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Alle bildene som er blitt postet som ikke har vært Colin Farrell eller Johnny Depp har sett helt jævlig ut. Jeg er enig i at Frank Zappa er stilig, men det ser ikke bra ut. Jeg hadde aldri gått for det selv, og hadde sett straks mye verre ut om jeg gjorde det. Det er som en morsom tatovering, men skryter av den til den som har den men ikke faen om man vil ha noe så dumt selv. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det passer ikke alle med andre ord. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Alle bildene som er blitt postet som ikke har vært Colin Farrell eller Johnny Depp har sett helt jævlig ut. Jeg er enig i at Frank Zappa er stilig, men det ser ikke bra ut. Jeg hadde aldri gått for det selv, og hadde sett straks mye verre ut om jeg gjorde det. Det er som en morsom tatovering, men skryter av den til den som har den men ikke faen om man vil ha noe så dumt selv. Hey... Jeg skal ikke uttale meg om mitt eget skjegg(selv om ganske mange andre har gjort så i utlukkende positive ordelag) men ganske mange av de andre i denne tråden vil jeg hevde er meget verdige positive tilbakemeldinger - ikke bare fordi skjegg IMO er heftig, men jeg vil si at der er svært mye pent skjegg ute og går også. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Mitt: Å fy flate som jeg lo. Om det virkelig er deg skal du ha kred for selvironi eller noe i den dur. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg