Left Blank Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Haha ja, sa litt vel slov ut.. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Bare LITT sløv? Hva i heiteste mann har du hatt i deg? Det kan ikke være godt for helsa Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fjortizbart er det styggeste som finns. 3 dagers skjegg er best. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Bare LITT sløv? Hva i heiteste mann har du hatt i deg? Det kan ikke være godt for helsa Her på bygda kaller vi det "minus" ^^ Hææst blandt venner Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har ganske dugelig skjegg. Er vel nærmest et fullskjegg, bare uten bart og med mer lengde jo nærmere haka man kommer og da en naturlig stripe langs kjevebeinet og opp til ørene og håret. Om jeg ikke barberer meg på en stund derimot får jeg raskt skikkelig fullskjegglook Prøver å få enda lengre på hakepartiet. Noen damer liker det, mens andre gjør det ikke. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Var på et kjøpesenter i Tyskland for et par dager siden. Så det jeg kaller et grusomt skjegg på et reklameskilt. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ja, det der var jævlig Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 "Figurskjegg" er generelt stygt. : P Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 ...og der gikk skjegget mitt. Ser ikke ut, egentlig, får trøste meg med at det sikkert gror ut igjen på en uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 ...og der gikk skjegget mitt. Ser ikke ut, egentlig, får trøste meg med at det sikkert gror ut igjen på en uke. WHY? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hadde nesten glemt åssen jeg så ut uten. Greit å bli minnet på hva man kler best, sånn engang iblant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Skremende, trodde et øyeblikk det var bilde av meg til jeg kom at jeg er ikke så feit Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 I aldersgruppen min 15-17 år syntest alle jentene det er stygt. Jeg pleier å ha litt kinnskjegg, men når det begynner å bli en del begynner de å klage. Syntest det er rått selv. Faktisk bare jeg som har skjegg på skolen! Men kjæresten min liker det heller ikke ! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) jeg får ikke så veldig med bartvekst enda, men det kommer vel en gang ( er 20 ) får dog masse ved kjeven, haka osv. ikke veeeeldig tett ennå, men har som regel alltid "grått" siden jeg er litt lat med å barbere meg. Edit: det vi da si "grått" som i grå, og ikke som i å grine Endret 31. august 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
J24 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 3 dagers er nydelig, men ikke mer enn det. Sexy med litt skjegg, og ikke sånn tullete figurskjegg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har ikke fått mye negative kommentarer på skjegget mitt fra damene. Dog, synd jeg ikke liker det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Mannequin Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 3-dagerskjegg er skikkelig turn-on! OM du har skikkelig skjeggvekst. Ikke noe dunskjegg eller noe i den duren, det er forferdelig. Kinnskjegg er no-no for min del. Ca alle skjeggvarianter utenom 3-dagerskjegg er et nei fra meg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Uavhengig av hva jenter (eller gutter for den saks skyld) synes om skjegg, beholder jeg mitt. Føler at ansiktet mitt mangler karakter uten. Jeg hadde lyst på ansiktshår da jeg var yngre, men klarte meg uten. For litt siden prøvde jeg å barbere meg én gang, og angret sterkt. Følte nesten ikke for å forlate huset før det hadde grodd ut igjen. Dette til tross for at flere jeg har snakket med synes jeg så bedre ut før. For å gjøre det ekstra vanskelig synes noen jeg ser bedre ut med skjegg, andre uten. Noen liker meg med kort hår, andre med halvlangt. Til slutt må man bare bestemme hva man liker best selv. Ville vurdert å holde meg til en av delene om det var enstemmig vedtatt. Jeg har ikke "fullskjegg", men ca. 1 uke lange stubber i kinnene, og 3 uker over leppa og rundt haka. Interessen hos det motsatte kjønn har ikke forandret seg særlig. Føler en god del jenter er interesserte og flørter med meg, men jeg er ingen Don Juan (dessverre). Akkurat som før anskaffelsen. Endret 2. september 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Før litt samme her; er naken uten skjegg. Hvorvidt det gjør meg mer eller mindre tiltrekkende for jenter er meg for det meste ganske likegyldig. Dessuten, om de fortrekker meg uten har de jo dårlig smak, og sånne vil man ikke ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg