Heilage Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg hater det, og synes alle bildene var GRUSOMME. Så en fyr i butikken i dag, og tenkte bare: why? WHY? - da jeg så at han hadde goatee. IMO er skjegg og bart stygt, uansett form (ETT unntak, og det er tre-dagers-skjegg, som nesten ikke kan kalles skjegg) Alle mine venninner har samme syn som meg på dette området. Merkelig at meningene er så delte. Jeg har opplevd at noen jenter jubler og andre jenter gråter når jeg har tatt skjegget i jevne perioder. Selv har jeg litt skjegg den dag i dag. Så veldig stylet er det vel ikke, lar det gå under haka og kjeven og opp til munnen. Bart har jeg ikke, det kler jeg ikke. (Forøvrig virker det som om de fleste jenter jeg har spurt om det liker at gutter har litt skjegg. Tror det har noe med modenhet å gjøre, nesten en måte å måle det på for dem. ) Lenke til kommentar
mortania Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Menn har hårvekst i trynet for en grunn ^^ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nei til skjegg Det finnes noen ytterst få som ser bedre ut med skjegg, men det er så få at man burde ikke satse på at man er en av dem :!: Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Menn har hårvekst i trynet for en grunn ^^ som grekerne sa det: “There are two kinds of people in this world that go around beardless—boys and women—and I am neither one.” Endret 11. desember 2008 av Dammed Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 trodde først topic var "hva syns dere om jenter med skjegg" :| men uansett, for noen folk er det letteste å ikke barbere seg, noen har ekstrem vekst i trynet, selv får jeg aldri helt barten Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 hehe, ja egentlig så var det Jenter som skulle svare, men det balla bare på seg. Altså når det gjelder skjegg så er det som regel å bare være tålmodig så blir det fyldig. Lenke til kommentar
Mannequin Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Skjegg kan se bra ut på noen, men da må det helst vært litt kort. Altså det må trimmes. Men det er helt forferdelig å kysse noen som har "bart". Det gjør rett og slett litt vondt etter en stund, det stikker og er forferdelig hardt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Skjegg hjelper som faen når man står ute i 10-15 minus, så det er stort sett litt lengde på skjegget mitt. Men respekterer om en evt kjæreste vil ha det bort da. Innimellom. Endret 11. desember 2008 av DemonFudge Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg er ikke så glad i helskjegg eller bart, men jeg elsker litt skjegg på haka! Flere av de jeg har holdt på med/vært sammen med har hatt det, og det er hawt. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 haha super mario skjegget var morsomt tror jeg skal gro et slikt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 The Zappa er en klar slager ja. Greit med en snørrbrems til tider. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 haha super mario skjegget var morsomt tror jeg skal gro et slikt. Bare sånn for å med vilje forsikre deg om at du ikke får chicks? --- Min mening: 1-2 dagers skjegg kan få enkelte til å se mer mandig ut så det passer noen. Ellers syns jeg ikke at skjegg er noe særlig stilig, og jeg har inntrykk av at de fleste jenter og gutter er av samme oppfatningen. Det verste jeg ser er langt skjegg (type 1,5cm+) på/under haken. Tar seg aldri godt ut. Ligner for mye på hår man finner andre steder på kroppen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg ser ut som en 18-åring uten skjegg (er 31), så jeg prøver å holde meg til det. Men i blant så er jeg litt for grådig med barbermaskinen, og tar mer enn jeg burde. Og da ser det bare litt rart og tamt ut. Fått gode tilbakemeldinger, men så kan det være at folk bare vil være hyggelige da. Kan hende jeg ser dobbelt så dum ut med skjegg som uten. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dette er mannen sin det! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Skjegg FTW. Særlig Frank Zappa-skjedd og Gordon Freeman-skjegg. Men det fordi Zappa og Freeman er übertøffe. Jeg hadde hatt skjegg hvis jeg hadde passa til det. Men det gjør jeg ikke i min nåværende tilstand. Men jeg lar det med overlegg gå en betydelig stund mellom hver gang jeg fjerner det. Lenke til kommentar
millvill Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) cyclo: Farge i skjegg er en finurlig ting.. jeg har av en eller annen grunn noen røde hår her og der i skjegget mitt, selv om alt annet hår er mørkebrunt/svart. Det har min bror også. Mørkebrunt hår, antar at han har mørke hår ellers på kroppen også ( :!: ), mens skjegget har innslag av rødt i. Skjegg kan være ok om det er helt kort, men jeg foretrekker menn uten skjegg. Endret 11. desember 2008 av millvill Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Goatee er tillatt, og diverse annet, men det er unntaksvis. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Syns Kronprins Haakons skjegg er kult, hva syns dere om det? Selv har jeg bare 3 dagers over hele, kan la det gå ei uke, men med for mye så blir det bare ubehagelig Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Selv har jeg bare 3 dagers over hele, kan la det gå ei uke, men med for mye så blir det bare ubehagelig på hvilken måte er det ubehagelig å ha 1-2 ukers skjeggvekst? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Selv har jeg bare 3 dagers over hele, kan la det gå ei uke, men med for mye så blir det bare ubehagelig på hvilken måte er det ubehagelig å ha 1-2 ukers skjeggvekst? Syns det kan starte å klø, men det ofte etter litt lengre tid enn 1 uke, har prøvd å spare i rundt en måned, og var det en lettelse å få det vekk. Også syns jeg ikke det ser spesielt fint, iallefall ikke på meg, men måtte jo prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg