znace Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) ønsker litt krittik da på et bilde jeg tokk i fra veranda døra og ut, bilde er små redigert i ps3 og ligthingromm med litt hjelp av dewi(her på forume) Edit av moderator: lagt til "BK:" i emnetittel. Endret 11. desember 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvor er bildet? Lenke til kommentar
znace Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 edit: la til bilfde Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fin rosa farge. I thumb ser det ikke så ille ut. Gidder ikke laste det ned, for man får ikke sett skikkelig på det allikevel når det er så digert. Selv bruker jeg PixResizer til å forminske bilder. Det er enkelt, og Tomsi har lagd en guide som gjør det enda enklere. Du finner guiden linket til i teksten som er inni den ramma øverst i bildekritikken med tittelen "Viktig informasjon for brukere av bildekritikken". Lenke til kommentar
znace Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Fin rosa farge. I thumb ser det ikke så ille ut. Gidder ikke laste det ned, for man får ikke sett skikkelig på det allikevel når det er så digert. Selv bruker jeg PixResizer til å forminske bilder. Det er enkelt, og Tomsi har lagd en guide som gjør det enda enklere. Du finner guiden linket til i teksten som er inni den ramma øverst i bildekritikken med tittelen "Viktig informasjon for brukere av bildekritikken". det programme du snakker om her har jeg på dataen. men liker det ikke forde jeg syns det øderlegger mye avbildets glans. får ikke med alle detaljer osv. når jeg lager et bilde så liker jeg de store som mulig:p men skal lage et mindere får å legge ut her så dere får titta onklin på det. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 det programme du snakker om her har jeg på dataen. men liker det ikke forde jeg syns det øderlegger mye avbildets glans. får ikke med alle detaljer osv. når jeg lager et bilde så liker jeg de store som mulig:pMinner om retningslinjene for bildekritikken, og at bildene som legges ut ikke skal være lenger enn 1280 pixler på lengste side. Det første bildet i tråden skal reduseres i størrelse eller fjernes. Husk også at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har redigert emnetittelen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bildet er jo pent det. Også likte jeg måten den flyvende kråka er med i bildet. Husene i bakgrunnen er jo veldig tydelige, og er litt forstyrrende syns jeg. Men ikke så værst allikevel. Lenke til kommentar
znace Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 får jeg spøre om hvilket hus? er jo mange av de:p Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 får jeg spøre om hvilket hus? er jo mange av de:p Alle av de kompis finnes muligheter for å tone de ned litt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå