Shaper^ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har gått til innkjøp av GH3 til PS3, og har også kjøpt meg Aerosmith versjonen. Legends of rock funker kjempebra, men det er når jeg skal spille Aerosmith versjonen jeg får problemer, gitarene er HELT nye, de har NYE batterier, og er kun brukt kanskje 5 timer eller noe hver (MAX). Problemet er at jeg har spilt Legends of Rock en del, og er temmelig lei av de sangene som er der, derfor er det moro for meg å spille Aerosmith versjonen. Men problemet er at når jeg spiller Aerosmith versjonen så fungerer faktisk ikke "Tap" notesa på spillet.. De du trykker på etter du har strumma vettu. Ja dere vet. De funker på Legends of Rock, og da klarer jeg meg temmelig bra på både hard og expert, med gode note streaks, men på Aerosmith så fungerer faenke "Tap" notesa, skjønner ikke det, og jeg VET at jeg treffer dem! Er sinnsykt irriterende! Noen som har hatt noe problemer med dette tildliger eller som har noe svar? Jeg har søkt igjennom forumet men fannt ikke noe, så da følte jeg meg nødt til å poste! Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nåvel ^^,Nylig et nytt problem for meg også men regner med og finne en løsning på slutten av dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå