13375k1133z Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har leitet litt på google no, men finner ikke noe serlig. Enten suger jeg i googling, er blind eller sliter eller så er det mangel på utleiesteder, en av tingene er det iallefall. Er det noen som har peiling på lokaler som har plass til ca 20 folk, i utkanten av bergen, snakker da om rundt sotra - alvøen området. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kommer litt an på hva dere skal gjøre i lokalet da. Er det middag eller bare fest? Jeg var på en klassefest i 1998 på en roklubb i alvøen, det lokalet egnet seg best til bare fest slik jeg husker, men er 10 år siden så.... Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Er nokk bare en fest, ikke noe annet. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Vel, det lokalet var helt kurrant slik jeg husker. Mulig det blir litt stort for 20 personer, vi var vel en skoleklasse + at de fleste hadde med seg venner. Vi var over 50 ihvertfall. Første gangen jeg var full faktisk. Endret 11. desember 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå