Sadfez Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hei Har stusset litt over at jeg betaler 596kr i mnd for 'online adsl ekstra'. Telenor klarer ikke å levere mer enn 5mbit linje ned her jeg bor. Hver mnd betaler jeg; Online ADSL Ekstra 499,- Linjetilgang Bredbånd 60,- Gebyr for papir faktura 37,- Hos www.telenor.no reklamerer de for; basis- 1500/400 kbps for 299,- medium- 5000/500 kbps for 399,- premium- 16000/800 kbps for 499,- turbo- 16000/800 kbps for 399,- Er det riktig at jeg skal betale 499,- for adsl som egentlig koster 399,- ? Hvis jeg husker korrekt så er/var ADSL Ekstra 6080/512 kbps. Slik jeg ser det, så eksisterer ikke 'ekstra' lenger. Jeg er klar over at jeg bør kontakte kundeservice og forhøre meg om dette, men de er stengt akkurat nå. På hvilken måte bør jeg gå frem for å få orden på dette, mail eller pr. tlf? Føler meg egentlig litt lurt Endret 12. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Du har sikkert en kontrakt på 12 mnd og forholde deg til. Du får ikke en ny audi fordi 07 modellen ikke stemmer med dagens produkt Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Tenkte igrunn ikke over kontraken. Den ender 31. desember 2008. Hvis jeg fornyer kontrakten, blir abonnementet mitt automatisk byttet til et nåværende tilbud,(f.eks medium- 5000/500 kbps for 399,-) eller er det noe jeg må be om selv? edit: leif Endret 10. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ring 05000 og forlang et bedre tilbud fra de. Sjekk først priser på telepriser.no Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Tenkte igrunn ikke over kontraken. Den ender 31. desember 2008.Hvis jeg fornyer kontrakten, blir abonnementet mitt automatisk byttet til et nåværende tilbud,(f.eks medium- 5000/500 kbps for 399,-) eller er det noe jeg må be om selv? edit: leif Les hele siden før du "klager" http://telenor.no/privat/internett/abonnement/utgaatt/ Evnt: https://privat.telenor.no/default.aspx?a=goAdslEndring Edit: Lagt til nederste url Endret 12. desember 2008 av Youcef Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Burde lurket litt mer ser jeg. Takk for svar. Bestilte oppgradering av linjen min nå (12000/650). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå